توزیع ۷۵ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان ایلام

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: از سال گذشته تا کنون بیش از ۷۵ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان در سطح استان توزیع شده است.

«محمد زارع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ایلام، اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، از همان ابتدای تشکیل تاکنون در سطح کشور به ویژه در مناطق محروم منشأ خدمات بسیار ارزشمند و ماندگاری بوده است.

 

وی با بیان اینکه خوشبختانه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان توانسته است در راه محرومیت زدایی و خدمت صادقانه به مردم گامهای ارزشمندی بردارد افزود: با تمام توان در راستای خدمت به مردم استان پای کار هستیم و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 

زارع با اشاره به اینکه تلاش و پیگیری های خوبی توسط این ستاد جهت رفع مشکلات، چالش ها و نیازمندیهای مختلف استان انجام شده است خاطرنشان کرد: استان ایلام نیازمند توجه ویژه است.

 

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان ایلام ادامه داد: رسالت همه ما خدمت به مردم شریف استان است و خوشبختانه در ایام کرونا ستاد اجرایی استان هرچه در توان داشته است جهت کمک و حمایت از افراد آسیب دیده به کار گرفته است.
 

وی با تاکید بر اینکه از سال گذشته تاکنون تعداد 75 هزار بسته معیشتی شامل اقلام اساسی برنج، گوشت قرمز، مرغ رب و سایر نیازهای های روزمره زندگی در بین نیازمندان توزیع شده است تصریح کرد: این روند همچنان در سطح استان ادامه دارد.

 

زارع خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره)، استان ایلام گوش به فرمان رهبر عزیز انقلاب و دستورالعمل های سازمانی هر آنچه در توان داشته باشد جهت خدمت و کمک به رفع محرومیت زدایی در سطح استان انجام میدهد.

کد خبر 1055804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha