نماز عید سعید فطر در هشت بقعه متبرکه استان البرز اقامه می شود

حجت الاسلام دشتکی با اشاره به اهمیت ماه رمضان و تقرب به خدا گفت: نماز عید سعید فطر در هشت بقعه متبرکه استان البرز اقامه می شود.

« حجت الاسلام دشتکی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اقامه نماز عید فطر گفت: ماه رمضان ماه برکت و ضیافت الهی است که همواره مورد توجه مومنین و مومنان است. 

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز از عید فطر به عنوان عید بندگی و بازگشت به فطرت پاک انسانی یاد کرد و افزود:  نماز عید سعید فطر در هشت بقعه متبرکه استان البرز اقامه می شود.

 

وی با اشاره به اهمیت آخرین ساعات ماه مبارک رمضان بیان کرد: عید فطر و نماز آن شباهت به قیامت دارد آنچنان که تمامی مومنان و مومنین در راستای اخذ پاداش الهی هستند. 

 

به گفته حجت الاسلام دشتکی روز عید فطر، روز تقرب الهی و یافتن لیاقت جایگاه الهی است؛ روزی که پس از یک ماه عبادت و راز و نیاز خداوند اجر و پاداش خود را عطا می کند. 

 

حجت الاسلام دشتکی اظهار کرد: فصل نیایش فرصت مغتنمی برای بندگان با ایمان خدا قرار می دهد، باید از طرفیت عید فطر بهره گرفت، ادعیه های وارد شده این روز را مطالغه کرد و مورد توجه قرار داد.

 

وی بیان کرد: بهتر این است که در مصلی های نماز جمعه گردهم آییم و نماز بگذاریم ولی با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا، تدابیری اتخاذ شده است که براساس آن هشت بقعه متبرکه استان البرز نماز عید فطر را برگزار می کنند. 

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان البرز با اعلام فراهم شدن شرایط پرداخت فطریه مومنان و مومنین در بقاع متبرکه خاطرنشان کرد: نماز عید فطر در بقاع متبرکه در فضای باز در قالب اجتماع عظیم مردم با رعایت قوانین و مقررات معین شده ستاد استانی کرونا اقامه می شود. 

 

برپایی رزمایش مواسات و همدلی در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) کرج

 

حجت الاسلام دشتکی در ادامه با اشاره به اهمیت محرومیت زدایی عنوان کرد: آخرین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در ماه مبارک رمضان با محوریت اداره کل اوقاف و امورخیریه استان البرز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) برگزار می شود.

 

 

کد خبر 1055885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha