تهیه ۱۰۰ بسته همدلی؛ عیدی کانون رمضان بجنورد به خانواده های نیازمند

مدیر کانون فرهنگی و هنری رمضان مسجد امام حسین (علیه السلام) بجنورد از تهیه و توزیع ۱۰۰ بسته عیدانه به مناسبت عید سعید فطر بین خانواده های نیازمند بجنوردی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «محمد رحیمی»، مدیر کانون فرهنگی و هنری رمضان مسجد امام حسین (علیه السلام) بجنورد با تبریک قرار گرفتن در آستانه عید سعید فطر، گفت: 100 بسته معیشتی به همت فعالان کانون و خیرین و نیز مشارکت مرکز نیکوکاری  امام خمینی (ره) بجنورد به مناسبت عید سعید فطر  بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

 

 وی افزود: برای این بسته های عیدانه هر کدام به طور میانگین 150 هزار تومان  هزینه شده  که شامل برنج، حبوبات، روغن، ماکارونی و چای است.

 

رحیمی اعلام کرد: در آستانه عید سعید فطر و به همت خیران یک رأس گوسفند خریداری و ذبح و در قالب  27 بسته بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی به دیگر اقدامات نیکوکارانه و خداپسندانه این کانون اشاره کرد و گفت: در ایام ماه مبارک و همزمان با میلاد کریم آل طه 300 بسته به ارزش 300 هزارتومان تهیه و در میان سفره افطاری افراد نیازمند قرار گرفت.

 

رحیمی همچنین اعلام کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون نیز حدود پنج هزار پرس غذای گرم بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.

 

 

کد خبر 1056046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha