همراهی مردم برای کنترل بیماری کرونا ضروری است

ثمینی با اشاره به اعمال محدودیت های ویژه عید فطر در استان، گفت: مردم با پرهیز از حضور در تجمعات، دورهمی ها و مسافرت نسبت به حفظ ثبات در شرایط کنونی و کاهش آمار مبتلایان همکاری کنند.

 « محمود ثمینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به اعمال محدودیت های ویژه عید فطر در استان، اظهار داشت: همراهی مردم در رعایت دستورالعمل های ستاد در ایام تعطیلات عید فطربستر کنترل بیماری کرونا است.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان افزود: باتوجه به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و قرارگاه عملیاتی ستاد مذکور، در ایام عید فطر تردد بین کلیه استانها و شهر های با وضعیت زرد و نارنجی و قرمز از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه تردد ممنوع خواهد بود.

 

وی ادامه داد: با توجه به تجربه تعطیلات ایام نوروز و شیوع موج چهارم، در صورت عدم همکاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی، احتمال افزایش تعداد مبتلایان می رود.

 

ثمینی خاطرنشان کرد: البته در لرستان نیز همزمان با سراسر کشور وضعیت به لحاظ کرونا کمی بهتر شده که انتظار می رود مردم با پرهیز از حضور در تجمعات، دورهمی ها و مسافرت نسبت به حفظ ثبات در شرایط کنونی و کاهش آمار مبتلایان همکاری کنند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا گروه های شغلی ۲ نیز به مدت دو هفته در وضعیت قرمز و نارنجی با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت خواهند کرد، افزود: با تدابیر اندیشیده شده توسط آموزش و پرورش و با نظارت دانشگاه علوم پزشکی آزمون های مقاطع نهم و دوازدهم مدارس با رعایت نکات بهداشتی و سقف زمانی برای امتحانات برگزار می گردد و از این لحاظ نگرانی برای والدین دانش آموزان وجود ندارد.

 

ثمینی یاد آور شد: ثبت نام داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ۸ صبح ۲۱ اردیبهشت تا ساعت ۱۸ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه در ستاد انتخابات مستقر در وزارت کشور ادامه خواهد داشت و پس از آن شورای نگهبان به بررسی صلاحیت داوطلبان می پردازد و اسامی تایید شدگان اطلاع رسانی خواهد شد .

 

وی تصریح کرد: تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری بعد از اعلام اسامی به مدت دو هفته و تبلیغات شوراهای شهر نیز به مدت یک هفته به صورت غیر حضوری و با رعایت دستورالعمل ها برگزار خواهد شد .

 

کد خبر 1056072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha