عید فطر راهی برای بیان حمایت از مظلومان/حاج قاسم؛ نماد و علمدار مقاومت

حجت الاسلام رستمی با اشاره به اینکه عید فطر راهی است برای بیان حمایت از مظلومان گفت: مبادا نسبت به مظلومان بی‌تفاوت باشیم، چیزی که ابرقدرت‌ها و ظالمان خیال آن را داشتند و نظام سلطه هم در این راستا اقدام کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: امروز نتیجه استقامت و مقاومت و باور به نصرت‌های و امدادهای الهی را شاهد هستیم و حاج قاسم سلیمانی نماد و علمدار مقاومت و استقامت و باور به نصرت الهی است.

 

وی با اشاره به اینکه امروز در روز عید سعید فطر با امید به اطعام خداوند نماز را به پایان می‌رسانیم، گفت: با سپری کردن بندگی خداوند و طاعت دیگری را طی می‌کنیم عید فطر راهی است برای بیان حمایت از مظلومان. مبادا نسبت به مظلومان بی‌تفاوت باشیم، چیزی که ابرقدرت‌ها و ظالمان خیال آن را داشتند و نظام سلطه هم در این راستا اقدام کرده است.

 

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به اینکه امروز نتیجه مقاومت روشن است و باور به نصرت و امداد الهی را شاهد هستیم، افزود: این خطی است که امام راحل(ره) و شهدا ایجاد کردند. ما از آن الهام گرفته‌ایم و با بیداری اسلامی مولودهای مبارکی مانند حزب الله در سرزمین‌های اسلامی شکل گرفت و این مولودهای مبارک را به همراه داشت.

 

وی با تصریح این نکات که زمانی فلسطینی‌ها برای دفاع از خود دست به سنگ می‌بردند، اما امروز با موشک‌هایی که به دستشان می‌رسد گنبد آهنین آنها درهم می‌ریزد، گفت: می‌بینیم که موشک‌های سجیل و شهاب امروز چه بلایی بر سر آنها خواهند آورد. اسراییل زمانی ۳۱ روز و زمانی هم دو روزه  شکست می‌خورد، اما امروز اسرائیل تهدید می‌شود و همه اینها نتیجه مقاومت است.

 

حجت الاسلام رستمی در بخش دیگری از سخنان خود به حادثه تروریستی در افغانستان اشاره کرد و با بیان اینکه در حادثه چند روز پیش در افغانستان شاهد پرپر شدن ۸۰ دختر بچه معصوم در افغانستان بودیم که نتیجه ظلم و جنایت و ورود جنایتکاران غربی است، گفت: ورود آنها چیزی به جز قتل و بدبختی به همراه نداشته است. باید ریشه جنایتکاران و آمریکا در منطقه کنده شود.

 

وی همچنین به برگزاری انتخابات و ثبت نام نامزدهای سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری اشاره کرد و با بیان اینکه مردم باید دقت داشته باشند با حضور حداکثری و مشارکت بالا در انتخابات فردی مقتدر را با رای خود به روی کار بیاورند که قدرت چانه‌زنی داشته باشد، گفت: مردم باید با رای خود کسی را انتخاب کنند که از اقتدار ملی حمایت کند.

 

حجت الاسلام رستمی با اشاره به اینکه انتخابات درست و صحیح بر اساس شاخص‌های دقیق که مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان بیان‌کردند، برگزار می شودف گفت: ایشان تاکید کردند که شاه کلید حل مشکلات در انتخابات صحیح و دولت تحول‌گرا است.

کد خبر 1056290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha