مشارکت حداکثری در انتخابات دستاوردهای داخلی و خارجی را افزایش می دهد

حجت الاسلام محمدعلی نکونام مشارکت حداکثری در انتخابات را دارای دستاوردهای داخلی و خارجی دانست و افزود: علاوه بر اینکه باید تلاش کرد تا انتخاباتی پرشور داشته باشیم بلکه شایسته است تا کسی انتخاب شود که مردم و مقتضیات جامعه را به خوبی درک کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (23 اردیبهشت) در خطبه های نماز عید فطر شهرکرد که از ساعت هفت صبح در محل روبرو مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به انتخابات پیش رو و فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره مهمترین مسائل را در نشست با جوانان مطرح می کنند و به تازگی در نشست با دانشجویان به موضوع تحول اشاره کردند.

 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد میدان دادن به جوانان و انتخاب درست در انتخابات را زمینه ساز تحول دانست و گفت: مقام معظم رهبری به جوانان اعتقاد بالایی دارند و همواره بر اعتماد به نسل جوان تاکید دارند از همین رو دولت انقلابی جوان یکی از مهمترین معیارهای انتخاب باشد.

 

حجت الاسلام نکونام تصریح کرد: تحولی که منجر به پیشبرد هرچه بهتر آرمان های انقلاب و اسلام شود و مقام معظم رهبری عنوان کردند که این مهم به دست جوانان محقق می شود.

 

امام‌جمعه شهرکرد، مشارکت حداکثری در انتخابات را دارای دستاوردهای داخلی و خارجی دانست و افزود: علاوه بر اینکه باید تلاش کرد تا انتخاباتی پرشور داشته باشیم بلکه شایسته است تا کسی انتخاب شود که مردم و مقتضیات جامعه را به خوبی درک کند.

 

حجت الاسلام نکونام در ادامه به موضوع قدس و فلسطین اشاره کرد و گفت: قدس و فلسطین به حق مظلوم هستند و در خط مقدم جبهه مقاومت و اسلام جان می دهند و باید تا می‌توان در تقویت جبهه مقاومت کمک کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: چیزی از عمر استکبار باقی نمانده است و به زودی شاهد نابودی رژیم اشغالگر قدس خواهیم بود.

 

کد خبر 1056343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha