در تمام شهرستان‌ها فضای ویژه دوچرخه سواری بانوان ایجاد شود

استاندار خراسان شمالی در اولین نشست ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان با تاکید بر گسترش فرهنگ این فریضه در جامعه همچنین بر ایجاد فضاهای ویژه دوچرخه سواری بانوان در شهرستان ها تا یک ماه آینده دستور داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ "محمدعلی شجاعی" امروز یک شنبه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان شمالی  اظهار کرد:  تا زمانی که فرهنگ سازی و آگاهی بخشی در جامعه اتفاق نیفتد تحقق احیای امر به معروف و نهی از منکر امکان پذیر نیست.

 

 


استاندار خراسان شمالی افزود: برای اقامه ارزش‌های اسلامی در جامعه علاوه بر تأکیدات دینی، قوانین و مقررات با شرح وظایف مشخص تدوین شده است. 

 

 


وی گفت: آمادگی داریم تا از ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان حمایت کنیم.

 

 


وی تاکید کرد: در این حوزه برخوردهای انتظامی و قضائی باید در مرحله آخر کار باشد.

 

 


شجاعی افزود: رسانه‌های بیگانه به عمد تلاش دارند چهره‌ای خشن از دین اسلام به نمایش بگذارند در حالی که برخورد با هرگونه بی قانونی در هر جامعه متمدنی پذیرفته شده است. 

 

 


اسناندار خراسان شمالی با اشاره به دوچرخه سواری بانوان گفت: تا یک ماه آینده باید در تمامی شهرستان‌ها فضای ویژه دوچرخه سواری بانوان ایجاد شود. 

 

 


فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی هم در این نشست احیای امر به معروف و نهی از منکر را منشا خیر و برکت عنوان کرد و افزود: ترک این فریضه مصیبت به دنبال دارد. 

 

 


سردار "ابوالقاسم چمن" اظهار داشت: احیاء امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همه است و به فرموده رهبر معظم انقلاب همه باید برای احیای این فریضه پای کار باشند. 

 

 


فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی اظهار داشت: ترویج سبک زندگی اسلامی با تعارف میسر نیست و این سبک با تعارف پیاده نمی شود.  

 

 


رییس کل دادگستری خراسان شمالی هم در این نشست با اشاره به اینکه دین اسلام در کنار توجه به سلامت جسم، به سلامت روح و روان هم توجه کرده است، گفت: امر به معروف در عرصه های مختلف سبب شکوفایی و رشد شده و رشد اقتصادی و تعالی جامعه در سایه امر به معروف و نهی از منکر محقق می شود. 

 

 


حجت الاسلام "اسدالله جعفری" اظهار داشت: منشا بسیاری از نارسایی ها و مشکلات، بی توجه بودن به امر به معروف و نهی از منکر است، به فرموده امام رضا(ع) جامعه ای که در آن امر به معروف و نهی از منکر نباشد باید منتظر عذاب باشد. 

 

 


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی هم گفت: ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کار تصدی گری ندارد بلکه به عنوان بیدار باش و مانند یک دیده بان جامعه را رصد می کند. 

 

 


حجت الاسلام و المسلمین "رضا نوری" اظهار داشت: تلاش دشمن برای بی حجابی است، دشمن در تهاجم و شبیخون فرهنگی، خانواده و بانوان جامعه را مورد هدف قرار داده است.

 

 


وی خاطرنشان کرد: باید مراقب برنامه های دشمنان در این زمینه باشیم.

 

 

 

کد خبر 1057139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha