برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در شهرهای یاسوج، دوگنبدان و باشت

رسولی گفت: انتخابات شوراهای اسلامی شهر در شهرهای یاسوج، دوگنبدان و باشت به صورت تمام مکانیزه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «عباس رسولی» امروز (۳۰ اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در سایر شعب در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت نیمه مکانیزه برگزار می شود.

 

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در انتخابات تمام مکانیزه، همه فرایندهای انتخابات از جمله احراز هویت رای دهندگان، اخذ رای، شمارش آرا و تجمیع نهایی به صورت کاملا الکترونیکی انجام می شود.

 

وی یادآور شد: در انتخابات نیمه مکانیزه در همه شعب استان کهگیلویه و بویراحمد به جزء سه شهر اعلام شده، فقط فرایندهای احراز هویت رای دهندگان به صورت الکترونیکی بوده و فرایندهای اخذ رای و شمارش آرا و تجمیع به صورت دستی و کاغذی انجام می شود.

 

رسولی گفت: شرایط برگزاری انتخابات تمام مکانیزه از نظر زیرساخت های فنی و مخابراتی در تمامی شهرهای استان فراهم بوده و همه شهرها از جانب ستاد انتخابات استان به وزارت کشور اعلام شد.
 

 

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق تصمیم گیری که توسط وزارت کشور و هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انجام شد، سه شهر یاسوج، دوگنبدان و باشت به منظور انجام انتخابات تمام مکانیزه تعیین شدند.

کد خبر 1058562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha