ثبت نام کلاس اولی ها آغاز شد

حکیم زاده جزییات ثبت نام کلاس اولی ها را تشریح کرد و گفت:مرکز فناوری آموزش وپرورش ویدئو و بروشور را در زمینه ثبت نام تهیه کرده تا به خانواده ها اطلاع رسانی کند.

«رضوان حکیم زاده» در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان درباره ثبت نام دانش آموزان دوره ابتدایی گفت: ثبت نام دانش آموزان دوره ابتدایی از امروز اول خرداد ماه آغاز می شود.

 

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش افزود:دانش آموزان به صورت حضوری در مدارس ثبت نام می کنند و پس از دریافت نوبت باید در مراکز سنجش و غربالگری حضور یابند و سنجش سلامت آن ها انجام گیرد. پس از آن ثبت نام نهایی می شود.

وی بیان کرد:تعداد پایگاه های سنجش و سلامت از سوی سازمان مدارس استثایی کشور افزایش یافته است تا خانواده ها با رعایت پروتکل های بهداشتی با نگرانی کمتری حضور یابند.

 

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود تعداد یک و نیم میلیون کلاس اولی برای سال تحصیلی جدید داشته باشیم گفت: ثبت نام در مدارس دولتی رایگان و داوطلبانه است و مدارس دولتی حق دریافت پول ندارند.

 

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: مرکز فناوری آموزش وپرورش ویدئو و برشورهایی را در زمینه ثبت نام تهیه کرده تا به خانواده ها اطلاع رسانی کند. مشاهداتی که از این محصولات آموزشی داشتیم با کیفیت بود و اطلاع رسانی جامع داشت.

کد خبر 1058819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha