آغاز ثبت نام برای مراسم عید سعید قربان در ۵۱ مسجد سنگاپور

ثبت نام برای انجام مراسم قربانی کردن بر اساس دستورالعمل های بهداشتی به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان در ۵۱ مسجد سنگاپور انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « straitstimes»، ثبت نام برای انجام مراسم قربانی کردن بر اساس دستورالعمل های بهداشتی به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان در 51 مسجد سنگاپور انجام می شود.

 

شورای مذهبی اسلامی سنگاپور  در بیانیه ای اعلام کرد که در مجموع 51 مسجد خدمات خود را برای تسهیل مراسم اصلاح شده عید سعید قربان ارائه می دهند.

 

این آیین شامل ذبح دام و توزیع گوشت بین نمازگزاران و نیازمندان است.

 

برای دومین سال متوالی ،مساجد برنامه هایی را ترتیب داده اند تا گوسفندان در استرالیا قربانی شوند و گوشت آنها به سنگاپور منتقل شود.

 

به گفته شورای مذهبی اسلامی سنگاپور  این کار به دلیل انتقال مداوم ویروس کرونا در جامعه صورت می گیرد.

 

بر اساس گزارش های دریافت شده هر مسجد حداکثر 120 راس گوسفند تهیه می کند که قیمت هر کدام بین 320 تا 370 دلار است. این تعداد در سال گذشته 100 راس گوسفند بود.

 

کسانی که مایل به اجرای مراسم عید سعید قربان هستند می توانند در وب سایت های مساجد شرکت کننده ثبت نام کرده و مستقیما کمک های مالی خود را پرداخت کنند.

 

متقاضیان دریافت گوشت می توانند گوشت سرد و از قبل بسته بندی شده خود را از روز 24 جولای از مساجد دریافت می کنند.

شورای مذهبی اسلامی سنگاپور  اعلام کرد که مساجد و فروشندگان منصوب شرکت کننده در آیین امسال باید از الزامات آژانس غذایی سنگاپور برای واردات ، نگهداری و توزیع محصولات گوشتی تبعیت کنند.

کد خبر 1064213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha