پنجمین مرحله تجلیل از دختران روزه اولی در نکا برگزار شد

با حضور امام جمعه نکا، پنجمین مرحله تجلیل از دختران روزه اولی در نکا برگزار شد تا ضمن تجلیل از دختران روزه اولی، تلاش برای عبادت و بندگی خدا در بین این نونهالان نهادینه شود.

حجت الاسلام «محمدصادق محمدی لایینی» در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: کسی که در راه خدا گام بردارد خداوند کمک کار اوست و باید این نونهالان قدر پدران و مادران را بدانند که خوب تربیت شدند و در مسیر درست الهی قرار گرفتند.

 

امام جمعه نکا افزود: مکلف شدن مهم نیست اجرای تکلیف مهم است و باید در این راستا نه تنها در ماه مبارک رمضان که پشت سر گذاشته شد بلکه در طول سال برای نهادینه کردن عبادت در بین جوانان و نوجوانان تلاش شود.

 

وی خاطر نشان کرد: والدین در تربیت و آینده فرزندان نقش اساسی دارند و بهترین تبلیغ آن است که ابتدا پدر و مادر نماز بخواند و فرزندان را تشویق کند.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی با بیان اینکه مائده آسمانی در انتظار فرزندانی است که تبعیت از پدر و مادر و تلاش برای عبادت خداوند  رادر دستور کار دارند؛ گفت: باید قدردان این حضور و خلوص فرزندان در اقامه نماز و انجام عبادات باشیم و انتظار داریم که این حالت معنوی برای همه سال ها ماندگار باشد.

 

وی یادآور شد: همه ما باید به تکلیف خود عمل کنیم و در برابر خدا باید با انجام تکلیف دینی از گناه دوری کنیم تا آینده خود را بسازیم و سعادتمند شویم.

کد خبر 1064763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha