اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه تفسیری «قدر قرآن» در آران و بیدگل

مسئول دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی شهرستان آران و بیدگل اسامی برگزیدگان مسابقه قرآنی قدر قرآن را اعلام کرد.

حسن نبوی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با دهه کرامت و در آستانه ولادت ثامکن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا(س) اسامی ۲۱ نفر برگزیده مسابقه تفسیری «قدر قرآن» در آران و بیدگل اعلام شد.

 

مسئول دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی شهرستان آران و بیدگل افزود: بر این اساس، «خدیجه جلالی میاندره» از گرگان، «جعفر کریمیان» از گناباد، «فاطمه غلامزاده» از مشهد مقدس، «ندا ولیخانی» از کرمانشاه، «فاطمه همه بار» از آذرنگ، «محترم شیری» از تهران، «رویا قاسمی بغدادآبادی» از مهریز یزد، «جواد رستم زاده» از تبریز، «حسنا پور رحیمی» و «شاهین رستمی» از تهران به عنوان برگزیدگان این مسابقه انتخاب شدند.

 

نبوی زاده افزود: همچنین «مرضيه سالكيان» و «فاطمه صفوي نوش آبادی» از شهر نوش آباد، «اسماعیل شبانزاده» از سفیدشهر، «حسن دلاوريان» ، «ليلا پهلواني» ، «فاطمه مقنی»، «الهه نعیمیان»، «زهرا کریمی آرانی»، «فاطمه كاظمي»، «لیلا ربانی بیدگلی» و «مجتبی جنتی نژاد» برگزیدگان این مسابقه از شهرستان آران و بیدگل هستند.

 

مسئول دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: این مسابقه از متن کتاب تفسیری «نسیم حیات» تالیف استاد ابوالفضل بهرام پور بود که به تبیین مفاهیم سوره مبارکه قدر، نزول قرآن در شب قدر و اهمیت لیالی قدر پرداخته است.

 

نبوی زاده بیان داشت:  این مسابقه تفسیری در راستای طرح های عملیات رمضان ۱۴۴۲، فصل بندگی با همکاری مشترک ستاد نماز جمعه، ادارات تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی(ره) و دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی آران و بیدگل در طول ماه مبارک رمضان برگزار شد.

کد خبر 1066913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha