تداوم راه عزت و آبادانی میهن با مشارکت حداکثری در انتخابات محقق می شود

نماینده ولی فقیه به همراه استاندار زنجان در پیام مشترکی تاکید کردند: تداوم راه عزت، آبادانی و آزاده گی میهن با مشارکت جدی در انتخابات محقق می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت الله علی خاتمی و همچنین فتح الله حقیقی در بیانیه مشترک خود بمناسبت انتخابات ۲۸ خردادماه، عنوان کردند: نظام جمهوری اسلامی ایران که با رأی و خواست ملت و رهبری امام راحل شکل گرفته است در طول بیش از چهار دهه فراز و نشیب‌های فراوانی را با پشتوانه ملی پشت سر نهاده و امروز هم با قرارگیری در آستانه آزمونی دیگر، تعیین سرنوشت اداره کشور به اراده ملت گذاشته می‌شود.

 

انقلاب اسلامی ایران که ثمره خون هزاران شهید و جانفشانی رزمندگان و ایستادگی و پایمردی مردم ایران اسلامی در برابر زورگویان است، چه در دوران دفاع مقدس و چه در ایام پس از آن در مقابل تهدیدها، تحریم‌ها و اقدامات خصمانه دشمنان ایستادگی نموده و مردم سربلند این سرزمین بارها و بارها حمایت‌های خود را از انقلاب و راه شهیدان نشان داده و دشمنان را ناکام گذاشته‌اند.

 

لذا از مردم مسلمان، غیرتمند، آزاده و هوشیار ایران اسلامی و بویژه مردم ولایتمدار، قدرشناس و آگاه استان زنجان دعوت می‌کنیم تا بار دیگر در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در راه تداوم عزت، آزادگی و آبادانی میهن به پای صندوق‌های رأی آمده و با هر برگ زرین رأی خود، مشتی محکم بر دهان یاوه گویان و دشمنان کشور بزنند و گامی بزرگ برای تعیین سرنوشت اداره کشور و آبادانی شهرهای خود بردارند.

 

بی شک مجریان، ناظران و برگزارکنندگان این دوره از انتخابات نیز همچون سنوات گذشته به فرموده مقام معظم رهبری رأی مردم را حق الناس می‌دانند و با اجرای تمامی دستورالعمل‌ها و قوانین برای تأمین امنیت و سلامت انتخابات، تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا هموطنان عزیز و مسئولیت پذیر در کمال آرامش و سلامت حضور پرشوری دیگر را رقم بزنند.

 

کد خبر 1067059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha