باید برای رسیدن به دنیا و آخرت تقوای الهی داشت و تقوا را رعایت کرد

آیت الله بهشتی با اشاره به اینکه برای داشتن سابقه خوب نزد خداوند باید قدم صدق داشت، گفت: باید برای رسیدن به دنیا و آخرت تقوای الهی داشت و تقوا را رعایت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «احمد بهشتی»، امروز (چهارشنبه 2 تیر) در همایش ائمه جمعه فارس و مراسم تودیع و معارفه مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، با اشاره به یک بخش از «نهج البلاغه»، گفت: مصداق بین کلام امیرالمومنین علی (ع) ائمه جمعه هستند.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه هماهنگ کننده میان ائمه جمعه هستند و در فارس و کشور به خوبی توانسته اند این وظیفه را به اجرا برسانند.

وی با اشاره به اینکه برای داشتن سابقه خوب نزد خداوند باید قدم صدق داشت، گفت: باید برای رسیدن به دنیا و آخرت تقوای الهی داشت و تقوا را رعایت کرد.

خاطر نشان می شود، در پایان این مراسم، حجت الاسلام «عادل حاجی پور»، به عنوان رئیس جدید دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس معرفی و از زحمات حجت الاسلام «حسین ملک مکان»، رئیس سابق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس تجلیل شد.

کد خبر 1069381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha