مسئول دفتر شورای تجار و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی گرگان معرفی شد

طی مراسمی با حضور رئیس سازمان بسیج اصناف کشور «احسان ملک شاهکوهی» مسئول دفتر شورای تجار و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، طی مراسمی  ظهر امروز (پنجشنبه ۳ تیر)  با حضور رئیس سازمان بسیج اصناف کشور «احسان ملک شاهکوهی» مسئول دفتر شورای تجار و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان معرفی شد.

 

همچنین در این مراسم «امیر حسین ساداتی» به عنوان دبیر شورای تجار و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان معرفی شد.

 

«علی محمدچوپانی»، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان در این جلسه اظهار کرد: در ایام کرونا در استان با مشکل تامین اکسیژن و دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان های استان گلستان رو به رو بودیم که فعالان اقتصادی استان با روحیه بسیجی در این امر پیش قدم شدند.

 

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان  ادامه داد: پدیده اضمحلال سود در تورم باعث 10 تا 50 درصد کاهش قدرت خرید برای فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان شده است.

 

چوپانی بیان کرد: این پدیده باعث شده که واحدهای تولیدی در برابر تورم شکننده باشد و وقتی ارزش پولی ملی روز به روز کاهش پیدا می کند چطور می تواند تولیدکننده ما به فعالیت خود ادامه دهد و این مسائل به سیاست های کلی نظام بر می گردد.

 

وی افزود: امروز هیچ واحدی گران فروش نیست و در جلسات با مسئولان نظارتی به این مسئله تاکید کردیم.

 

این مقام مسئول گفت: امروز همه مسئولان به آقای رئیسی امید بستند و فعالان اقتصادی در کنار دولت برای حل مشکلات جامعه تلاش می کنند.

 

چوپانی تاکید کرد: با توجه به تحریم های ظالمانه  امروز تجار و صادر کنندگان با مشکلاتی برای بازگشت ارز رو به رو هستند و این در حالی است که ورود ارز به صورت چمدانی از طریق مجاری رسمی کشور نیز با محدودیت هایی قانونی رو به رو است و این قوانین باید اصلاح شود.

کد خبر 1069848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha