ترویج هوشمندانه فرهنگ ایثار و شهادت در فضای مجازی

سردار کریمی بر ترویج هوشمندانه فرهنگ ایثار و شهادت در فضای مجازی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار « محسن کریمی» عصر امروز (6 تیر) در نشست دانشنامه استانی دفاع مقدس استان مرکزی، با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل حاضر گفت: فضا مجازی امروز در دسترس همگان به ویژه نسل جوان و نوجوان است که باید از این فرصت بهره لازم را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با این فرهنگ بکار بگیریم.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان را راهی برای بیمه کردن آینده انقلاب اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: باید با مخاطب شناسی و زمان شناسی اقدامات موثری در این راستا انجام داد.

 

وی بر بکارگیری روش های نوین تبلیغی هوشمندانه به منظور تبیین این فرهنگ متعالی در حامعه تاکید کرد و ادامه داد: یکی از بسترهای فعالیت های تبلیغاتی و تبیینی فضای مجازی است که این فضا علاوه بر تهدیدات فرصت های زیادی در اختیار قرار داده و ما امروز نیازمند فضای مجازی در تراز انقلاب اسلامی هستیم.

 

این مقام مسئول یکی از روش هایی که می تواند فضای مجازی را به سمت تراز بودن در انقلاب اسلامی هدایت کند، را ترویج هوشمندانه فرهنگ ایثار و شهادت در این فضا دانست و خاطر نشان کرد: همانگونه که در مقطع جنگ تحمیلی استان مرکزی نقش به سزایی در پشتیبانی و مدیریت دفاع مقدس داشت امروز نیز باید در راستای تبیین فرهنگ دفاع مقدس نقش به سزایی ایفا کند.

 

سردار کریمی به برگزاری گنگره ملی نقش امام و شهدای استان در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در طی سال های گذشته و به برکت کنگره شهدا، با مشارکت همه جانبه دستگاه های مختلف اتفاقات و اقدامات بسیار چشمگیری انجام شد که شاهد حضور و مشارکت گسترده جوانان و نوجوانان نیز بودیم.

 

 فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی همچنین به تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان نیز اشاره کرد و گفت: این برنامه ها فرصتی بی نظیر برای مردم و جوانان در راستای شناخت و تقویت فرهنگ دفاع مقدس فراهم کرد.

 

وی همچنین به تهیه دانشنامه استانی دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: تهیه دانشنامه استانی دفاع مقدس از سال گذشته به طور جدی در دستور کار قرار گرفت که امروز به پیشرفت قابل توجهی رسیده است.

 

این مقام ارشد استان شناسایی بیش از ۶۵۷ مدخل و ۱۲۰ مقاله علمی را بخشی از روند تهیه دانشنامه استانی دفاع مقدس دانست و بیان کرد: دانشنامه استانی دفاع مقدس حاصل مجاهدت های شبانه روزی اساتید دانشگاه در کنار پیشکسوتان و نخبگان جوان است.

کد خبر 1070701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha