توزیع ۲۴۰ بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی

مدیر اداره بهزیستی شیروان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۲۴۰ بسته معیشتی بین مددجویان تحت پوشش این نهاد در شهرستان توزیع شد.

«علی اکبر آرام» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزارری شبستان در شیروان اظهار داشت: با شیوع کرونا، بیکاری و مشکلات اقتصادی برای سرپرستان خانوار علاوه بر مستمری ماهانه به مددجویان تحت پوشش این نهاد، تهیه و توزیع بسته های معیشتی هم انجام شد  و این روند همچنان ادامه دارد که امسال 240 بسته معیشتی بین معلولان، مددجویان و مراکز بهزیستی شهرستان توزیع شد.

 

مدیر اداره بهزیستی شیروان بیان کرد: ارزش هر بسته غذایی دو میلیون و 500 هزار ریال بوده که هر بسته شامل مواد غذایی حبوبات، برنج، ماکاروانی، رب، روغن، سویا و گوشت بوده که توسط خیرین شهرستان تهیه و توزیع شده که از ابتدای شیوع کرونا تاکنون خیرین شهرستان کمک های خوبی داشته و با کمک آنان این اقدامات خیرخواهانه ادامه خواهد داشت.

 

آرام عنوان کرد: علاوه بر توزیع بسته های معیشتی در این مدت و کمک های نقدی و غیرنقدی برخی از خیرین، از ابتدای سال جاری تاکنون، دو هزار و 600 پُرس غذای گرم طبخ و بین مددجویان تحت پوشش این نهاد توزیع شد.

 

وی تصریح کرد: علاوه بر توزیع بسته های معیشتی، تعدادی ماسک و تعدادی دستکش و محلول ضدعفونی کننده دست بین جامعه هدف توزیع شده است.

 

وی ادامه داد: بهزیستی شیروان سه هزار و 702 معلول را زیر پوشش دارد که از این تعداد 47 نفر دچار اختلالات بینایی، 19 نفر صوت و گفتار، 905 نفر ذهنی، 426 نفر شنوایی، هزار و 470 نفر معلولان ذهنی و جسمی و 511 نفر دچار اختلالات روانی هستند.

 

 

 

 

 

کد خبر 1070799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha