آغاز مارتن نفس گیر کنکور ١٤٠٠ در جیرفت

امیررضا امیرمیجانی گفت:: کنکور سراسری ۱۴۰۰ در جیرفت با برگزاری آزمون گروه آزمایشی هنر همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «امیررضا امیرمیجانی»، گفت: کنکور سراسری 1400 در جیرفت با برگزاری آزمون گروه آزمایشی هنر همزمان با سراسر کشور آغاز شد.


نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در برگزاری آزمون سراسری 1400 شهرستان جیرفت، افزود: در این آزمون 403 داوطلب به رقابت می پردازند که از این تعداد 291 داوطلب زن و 112 داوطلب مرد هستند.


وی با بیان این مطلب که کلیه تمهیدات لازم برای تجهیز حوزه های امتحانی به وسایل سرمایشی اندیشیده شده است تصریح کرد: این آزمون با حساسیت بالا و با رعایت کامل نکات بهداشتی در حال برگزاری است.


 امیرمیجانی ابراز کرد: برای هرچه بهتر برگزاری آزمون حوزه های امتحانی قبل و بعد از هر آزمون ضد عفونی می شوند.


نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در برگزاری آزمون سراسری 1400 شهرستان جیرفت، خاطرنشان کرد: داوطلبین و خانواده های آنها نباید هیچ گونه نگرانی برای حوزه های امتحانی و رعایت نکات بهداشتی نداشته باشند و تنها به فکر رقابت خود در این آزمون باشند.


وی در خاتمه ضمن تشکر از کلیه دستگاه‌ های اجرایی شهرستان به ویژه فرمانداری، اداره اطلاعات، آموزش و پرورش، مرکز بهداشت، شهرداری، اداره برق، آب و فاضلاب شهری و روستایی، اورژانس، پلیس راه، هلال احمر، نیروی انتظامی و آتش‌نشانی برای برگزاری این آزمون، عنوان کرد: آزمون سراسری هر سال برگزار می‌شود و کلیه امکانات شهرستان جیرفت برای هر چه بهتر برگزاری این آزمون بسیج شده است.

کد خبر 1071691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha