بسته حمایتی باشگاه داران آسیب دیده کرونا تمدید شد

به گفته خلیلی، از ابتدای کرونا تا کنون ۸ میلیارد و ۷۳۱ میلیون تومان تسهیلات پرداختی اداره کل ورزش و جوانان به باشگاه داران آسیب دیده از کرونا در استان بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق مصوبه هفتاد و یکمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا در تاریخ 8 خرداد امسال بسته حمایت از کسب و کارها و مشاغل به شدت آسیب دیده از کرونا تمدید شد.

 

علی خلیلی گفت: این بسته شامل حمایت های مالیاتی، بانکی، بیمه ای و... می باشد و طبق بند«ب» این صورت جلسه مهلت ثبت نام مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از کرونا متقاضی أخذ تسهیلات کرونا تا پایان شهریور 1400 تا شرایط و دستورالعمل های ابلاغ شده ی قبلی توسط کارگروه اقتصادی مقابله با کرونا تمدید شد.

 

وی خاطرنشان کرد: بازپرداخت تسهیلات کرونایی أخذ شده توسط مشاغل و بنگاه های آسیب دیده أعم از تسهیلات کرونایی قبلی و یا تسهیلات جدید تا پایان شهریور 1400 امهال شد.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: تمام باشگاه داران جهت ثبت نام برای دریافت تسهیلات می توانند به سایت sd.msy.gov.ir مراجعه نموده و یک هفته پس از تکمیل اطلاعات جهت ثبت نهایی به سامانه کارا به آدرس kara.mcls.gov.ir  مراجعه نمایند.

کد خبر 1072150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha