اداره مالیات، در اوضاع کرونا، هوای مردم را داشته باشد

جوکار در دیدار با مسئولین اداره مالیات شهرستان قدس گفت:متولیان مالیات، باید نحوه هزینه کرد و آثار مالیات را برای مردم بصورت شفاف اطلاع رسانی کنند.

حجت الاسلام جوکار امام جمعه ومدیر کانون فرهنگی هنری مصلای شهرستان قدس در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان از دیدار با مدیر و معاونین اداره مالیات شهرستان به مناسبت روز مالیات در روز چهارشنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۰ خبر داد.

 

در ابتدای این دیدار رضایی مدیر اداره مالیات شهرستان قدس گزاش جامعی از فعالیت ها و نحوه عملکرد این اداره ارائه نمود.

 

در ادامه جلسه حجت‌الاسلام جوکار امام جمعه شهرستان قدس ضمن تشکر از زحمات رییس و کارکنان اداره مالیات، اظهار داشت:باید برای پرداخت مالیات، در مدارس برای دانش آموزان آموزش داده شود و در جامعه نسبت به فرهنگ سازی مالیات اقدام شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مصلای شهرستان قدس همچنین نسبت به شفافیت و اطلاع رسانی نحوه عملکرد و هزینه کرد مالیات در جامعه اشاره و تاکید کرد:باید مردم بدانند مالیاتی که پرداخت می‌کنند در کجا هزینه میشود و چه آثاری در زندگی آنها دارد.

 

جوکار پس از استماع گزارش رییس اداره مالیات افزود: اقدامات اداره مالیات در خصوص همراهی با مردم قابل تقدیر است اما باید اطلاع رسانی در این زمینه تقویت شود باز هم نسبت به کسبه و آسیب دیدگان از بیماری کرونا، مراعات بیشتری بشود.

 

ایشان در پایان تاکید کرد: مالیات ، کشور را از وابستگی به نفت نجات خواهد داد.

کد خبر 1073739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha