مردم از کم کاری های دولت و وضعیت اقتصادی کنونی به ستوه آمده اند

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه هیچکس جزء مردم در دولت سیزدهم سهم ندارد، گفت: مردم از کم کاری های دولت تدبیر و امید، وضعیت نابسامان بازار و قطعی های مکرر آب و برق به ستوه آمده اند،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام«کاظم حافظ نیا» در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان به قیام خونین مسجد گوهرشاد اشاره کرد و گفت: قیام مسجد گوهرشاد برای صیانت از حجاب صورت گرفت تا زن ملعبه دست این و آن نشود.

 

امام جمعه بندر آستارا افزود: برای ماندگاری و پایداری حجاب خون های زیادی ریخته شده و انسان های بزرگواری به شهادت رسیده اند.

 

وی با بیان اینکه یک عده از مسئولین غرب زاده عزتمندی کشور را در برهنگی می دانند، تصریج کرد: این اوج بی عزتی است.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با اشاره به اینکه در فضای مجازی افسارگسیخته و بی‌ صاحب شاهد ترویج مظاهر بی‌ دینی و بی‌ حجابی هستیم، گفت: در بحث حجاب علاوه ‌بر روسری‌ ها، شلوار زنان نیز در حال کوتاه شدن است.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا با بیان اینکه یک عده از مسئولین با دامن زدن به بی حجابی به آرمان نظام و انقلاب اسلامی خیانت می کنند، گفت: زمانی که سخن از حجاب در بین این ها می آید می گویند کار فرهنگی باید انجام داد اما از کار فرهنگی آنان نیز خبری نیست.

 

وی اختلاط زن و مرد در کوهپیمایی ‌ها را خلاف شرع دانست و خاطرنشان کرد: دادستان، نیروی انتظامی، سپاه، ورزش و جوانان، میراث فرهنگی و گردشگری و فرهنگ و ارشاد اسلامی در خواست داریم با ترویج ‌دهندگان مظاهر بی‌ حجابی برخورد کنند.

 

حجت الاسلام حافظ نیا گفت: کسی که جلوی برخورد با مفاسد اخلاقی را می ‌گیرد باید دهن چنین کسی را خرد کرد.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا با اشاره به اینکه با نزدیک شدن به شکل گیری کابینه سیزدهم بازار پاچه خواری ها زیاد شده و یک عده خود را در دولت سیزدهم سهیم می دانند، اظهارکرد: هیچکس جزء مردم در دولت سیزدهم سهم ندارد.

 

وی ادامه داد: اگر رییس جمهور منتخب هم بخواهد به افراد نالایق و ناسالم باج دهد از تریبون نماز جمعه علیه او صحبت خواهم کرد.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه مردم از کم کاری های دولت تدبیر و امید، وضعیت نابسامان بازار و قطعی های مکرر آب و برق به ستوه آمده اند، گفت: دولت تدبیر و امید در طول این هشت سال تنها به ۵۰ درصد از تعهدات خود در قبال صنعت برق عمل کرده است و اکنون تانوان این ناکارآمدی را مردم باید بپردازند.

کد خبر 1074116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha