مسئولان زمینه ازدواج آسان جوانان را فراهم کنند

حجت الاسلام با بیان اینکه مسئولان بستر ازدواج آسان جوانان را فراهم کنند، گفت: خانواده ها نیز در راستای ازدواج آسان جوانان سهیم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام«کاظم حافظ نیا» امروز(دوشنبه، ۲۱ تیر) در جلسه ستاد حجاب و عفاف که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد،اظهارکرد: حجاب و عفاف از احکام نورانی اسلام و رعایت آن ضامن امنیت فرد و جامعه است.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه شهدا در وصیت نامه های خود به رعایت حجاب سفارش کرده اند، افزود: در مسیر پایداری حجاب، خون های زیادی ریخته شده است.

 

وی با اشاره به اینکه رعایت نکردن عفاف و حجاب در جامعه اسلامی از توطئه های دشمنان است، تصریح کرد: حفظ حجاب و پوشش سبب آرامش روحی، استحکام خانواده، حفظ نسل و پایین آمدن آمار طلاق می‌ شود.

 

حجت الاسلام حافظ نیا گفت: سوق یاقتن جامعه به بی عفتی که سبب افزایش طلاق و بی بندوباری می شود از دلایل شلوغی دادگاه هاست.

 

امام جمعه بندر آستارا بر آغاز ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از مدارس و دانشگاه ها تاکید و خواستار پیشگامی ادارات در ترویج حجاب توسط مسئولان شد.

 

وی به ۲۱ تیر سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) روز ازدواج و روز عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: زن و مرد در بخش های دینی و اعتقادی مکمل یکدیگر هستند و باید به نیازهای معنوی هم توجه داشته باشند.

 

حجت الاسلام حافظ نیا خاطرنشان کرد: مسئولان بستر ازدواج آسان جوانان را فراهم کرده و خانواده ها نیز در این راستا سهیم باشند.

کد خبر 1075135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha