اجرای طرح « از قربان تا غدیر» با توزیع گوشت گرم در کانون های مساجد گیلان

حجت الاسلام‌ رضوانی نژاد از توزیع ۲ هزار و ۴۰۰ بسته گوشت گرم در قالب طرح از قربان تا غدیر در گیلان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» امروز (سه‌شنبه، ۲۲ تیر ) در جلسه ستاد شئون فرهنگی گیلان که در سالن جلسات تبلیغات اسلامی استان برگزار شد اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی به مناسبت ایام الله ذی‌الحجه در مساجد و کانون‌های فرهنگی و هنری استان طراحی شده که به صورت خودجوش و مردمی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اینکه در این ایام مسابقات فرهنگی بسیاری در کانون‌های مساجد گیلان اجرا می‌شود گفت: تهیه بسته‌های حمایتی و معیشتی از فعالیت‌هایی است که توسط خیرین و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به منظور توزیع بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی اجرا می‌شود.

 

وی به توزیع گوشت گرم قربانی با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اشاره و با بیان اینکه تا کنون پنج مرحله از این طرح در گیلان اجرایی شده است افزود: طی این پنج مرحله افزون بر ۶ هزار بسته گوشت گرم به وزن تقریبی هر بسته حدود یک کیلو و نیم توزیع شده است.

 

رضوانی‌نژاد اجرای مرحله ششم با عنوان «از قربان تا غدیر» را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در این ایام خجسته ۲ هزار و ۴۰۰ بسته گوشت گرم بین نیازمندان با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد توزیع می‌شود.

 


وی خاطرنشان کرد: این ایام فرصتی مغتنم برای ترویج و گسترش فرهنگ غدیر و اطعام به نیازمندان و همچنین جذب جوانان به مساجد و کانون های فرهنگی است.

کد خبر 1075331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha