همکاری بیش از ۱۴۶ مرکز نیکوکاری در اجرای طرح «قربانگاه»

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه به مناسبت عید قربان، ۱۲ پایگاه قربانی برای جمع آوری کمک های خیران در سطح استان دایر می شود، از همکاری بیش از ۱۴۶ مرکز نیکوکاری در اجرای این طرح خبر داد.

«مجید الهی راد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد از اجرای طرح قربانگاه باهدف کمک به نیازمندان به مناسبت عید سعید قربان خبر داد و گفت: در این راستا 12 قربانگاه برای جمع آوری کمک های خیران در خراسان شمالی برپا می شود.

 

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی افزود: خیران می‌توانند دام‌های نذری خود را به این پایگاه‌ها تحویل دهند تا زیر نظر سازمان دامپزشکی ذبح و به نیازمندان تحویل داده شود.

 

وی اظهارکرد: این کمک‌ها به‌صورت هدفمند بین نیازمندان واقعی که از قبل شناسایی‌شده‌اند، توزیع می‌شود.
 

 

الهی راد با بیان اینکه در سال گذشته مشارکت مردم استان در نذورات قربانی به سه میلیارد تومان رسید، افزود: پیش‌بینی می‌شود در عید قربان سال جاری به 5.5 میلیارد تومان افزایش یابد.
 

 

وی ادامه داد: کمک‌ها و نذورات اهدایی مردم با اولویت خانواده‌های دارای یتیم و زنان سرپرست خانوار و سالمندان و بیماران نیازمند توزیع می شود.


 

الهی راد، از همکاری بیش از 146 مرکز نیکوکاری در استان در اجرای طرح قربانگاه خبر داد و گفت: این نهاد، امسال نیز همچون سال‌های گذشته با همکاری مراکز نیکوکاری، هیئت‌امنای مساجد و معتمدین محلات، نذورات هم استانی‌های نیکوکار را در روز عید سعید قربان جمع‌آوری و در همان روز بین نیازمندان توزیع می‌کند.
 

 

وی به شیوه های پرداخت کمک و نذورات از طریق کدهای آسان پرداخت اشاره کرد و افزود: نیکوکاران می توانند با شماره گیری #058*8877* کمک های خود را به دست نیازمندان برسانند، همچنین امکان پرداخت نذورات از طریق سایت کمیته امداد به آدرس emdad.ir و شماره کارت 6037997950030610 فراهم‌شده است.

 

کد خبر 1076807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha