۳۷۰ دستگاه اتوبوس به زائران و مجاوران سرویس دهی می کنند

حسنقلی زاده مقدم گفت:در روز روز عرفه ۲۰۰ دستگاه اتوبوس فوق‌العاده به همراه اتوبوس‌های خطوط عبوری از حرم مطهر در ۶ پایانه برای ‌انتقال پیش بینی شده و در روز عید قربان هم ۱۷۰ دستگاه اتوبوس به زائران و مجاروان خدمت رسانی می کنند.

«سعید حسینقلی زاده مقدم» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد ضمن تبریک فرا رسیدن عید قربان گفت: در روز سه شنبه ۲۹ تیر ماه (روز عرفه) ۶ پایانه موقت در مبادی خروجی حرم مطهر رضوی ایجاد و به منظور اجرای این طرح ۲۰۰ دستگاه اتوبوس فوق‌العاده به همراه اتوبوس‌های خطوط عبوری از حرم مطهر در ۶ پایانه برای ‌انتقال پیش بینی شده است.

 

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد افزود: این پایانه ها شامل پایانه شماره یک در خیابان شیرازی ؛ پایانه شماره دو واقع در خیابان امام رضا(ع)، میدان بیت‌المقدس مسیر BRT پایانه شماره ۳ خیابان شهید اندرزگو، پایانه شماره ۴ روگذر طبرسی، پایانه شماره ۵ نیز در خیابان شهید نواب صفوی و پایانه شماره ۶ پایانه شهید گمنام می باشد که برای سرویس‌دهی به شهروندان و زائران در روز عرفه در نظر گرفته شده است.

 

وی تصریح کرد: همچنین در روز عید قربان صبح چهارشنبه ۳۰ تیرماه نیز همزمان با خاتمه نماز عید، تعداد ۱۷۰دستگاه اتوبوس از همین شش پایانه در محدوده مبادی خروجی ‌حرم مطهر سرویس دهی به نمازگزاران را انجام خواهند داد.

 

حسنقلی زاده مقدم اظهارکرد: همچنین به منظور انتقال نمازگزاران به حرم مطهر سرویس دهی از ساعت ۵ صبح روز چهارشنبه در ۱۲ مسیر به سمت خطوط BRT و نهایتاً حرم مطهر انجام می شود.

کد خبر 1077521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha