خدمت به مردم بزرگترین افتخار برای مسئولان است

جهانگیری با اشاره به اینکه بزرگترین افتخار برای مسئولان خدمت به مردم است گفت: ضرورت دارد دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی برای مردم تشریح شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» ظهر امروز (سه شنبه ۲۹ تیر) در جلسه آموزشی و آشنایی با قوانین و مقررات شوراها و شهرداری ویژه منتخبان شهرهای تابع شهرستان‌های اندیمشک و شوش، بزرگترین افتخار برای مسئولان را خدمت به مردم دانست و اظهار کرد: شورای شهر یک مجلس محلی تاثیرگذار است که وظایف مهمی همچون انتخاب شهردار، بررسی و شناخت کمبودها و نیازها در حوزه اجتماعی، بهداشت، ورزش، اقتصادی و رفاهی و نظارت بر طرح@های امور شهرداری را بر عهده دارد.

 

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه منتخبان شورای شهر نباید از وظیفه ذاتی خود غافل شوند و لازم است به رای مردم احترام بگذارند افزود: ضرورت دارد دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی برای مردم تشریح شود و همچنین اعضای شوراهای شهر نیز باید در چارچوب قانون و در کنار مسئولان شهرهای خود، در جهت توسعه و پیشرفت شهرها قدم بردارند.

 

وی اذعان کرد: منتخبان شوراهای شهر باید شهردارانی کاربلد انتخاب کنند که به امورات شهری آگاهی کامل داشته باشند.

 

جهانگیری با اشاره به اینکه اندیمشک یک شهر پویا است که طی سال‌های اخیر در حوزه‌های شهری پیشرفت‌های بسیار موثری داشته و لازم است منتخبان شورای شهر در راستای زیباسازی شهری قدم بردارند اضافه کرد: شهرستان شوش نیز یک شهر تاریخی است که پتانسیل‌های بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف دارد.

 

کد خبر 1077597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha