​عید قربان فرصتی برای دستگیری از نیازمندان است

حجت الاسلام کیایی عید قربان را فرصت مناسبی برای دستگیری از نیازمندان و مستمندان دانست و گفت: کمک به نیازمندان در عید قربان کار نیکو و پسندیده ای است.

حجت الاسلام «محسن کیایی» با تبریک عید سعید قربان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: عید سعید قربان یکی از چهار عید مهم مسلمانان است که در این عید مؤمن بر هوای نفس و شیطان غلبه می کند.

 

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گلستان ادامه داد: مردم در عید سعید قربان برای سعادتمندی دنیا و آخرت از ابراهیم خلیل الله(علیه السلام) تبعیت می کنند و با رهایی از تعلقات مادی و دنیوی عبودیت و بندگی خود را به نمایش می گذارند.

 

وی تصریح کرد: هر عمل و موضوعی در شریعت پیامبر(ص) اجر و پاداشی دارد، مردم در زمان ها و موضوعات مختلف در امور خیریه و کمک رسانی به مستمندان پیشگام هستند که کمک ها در برهه های گوناگون اعم از فصل بازگشایی مدارس، ایام کرونا، ماه رمضان، برگزاری رزمایش مواسات و ... جاری است.

 

حجت الاسلام کیایی تصریح کرد: در شریعت پیغمبر و آیین حق گرای حضرت ابراهیم(علیه السلام) به ما آموختند تا در عید سعید قربان سنت حسنه قربانی را انجام دهیم که در همین راستا حیوان حلال گوشت را ذبح می کنیم و بخشی از گوشت آن بین فقرا و نیازمندان تقسیم می شود.

 

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گلستان، دستگیری از نیازمندان و مستمندان در عید قربان را کار نیکو و پسندیده ای دانست و یادآور شد:  ملت قدرشناس ایران در عید قربان امسال نیز پس از قربانی به یاد اقوام، آشنایان و افراد نیازمند خواهند بود و در این مسیر گام برمی دارند.

 

 

کد خبر 1077681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha