۴۱۴ راس گوسفند در صومعه‌سرا ذبح و توزیع شد

ملک‌دوست گفت: همزمان با عیدسعید قربان ۴۱۴ راس گوسفند در شهرستان صومعه‌سرا ذبح و بین نیازمندان توزیع شد.

«محمدی ملک‌دوست» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تبریک عیدسعید قربان اظهار کرد: همزمان با عید سعید قربان امروز(چهارشنبه، 30تیر) 414 راس گوسفند ذبح و گوشت آن بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد توزیع شد.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) صومعه‌سرا با اشاره به اینکه ارزش اقتصادی این گوسفندها بیش از یک میلیارد تومان است افزود: این کار با مشارکت کمیته امداد، خیرین، مراکز نیکوکاری، شورای زکات روستاها و هیات امنای مساجد شهرستان انجام گرفته است.

 

وی با بیان اینکه قطعا میزان گوسفندان ذبح شده در شهرستان بیشتر از این تعداد است گفت: افراد تحت‌پوشش کمیته امداد و دیگر نیازمندان توسط گروه‌های جهادی و کمیته امداد شناسایی شدند که گوشت‌های قربانی در بسته‌های کاملا بهداشتی آماده و بین آنها توزیع شد.

 

 

ملک‌دوست تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی نسبت به شیوع کرونا تمام پروتکل‌های بهداشتی در مرحله ذبح و توزیع رعایت شد تا سلامت افراد جامعه نیز حفظ شود.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: حضرت امیر(ع) فرمود: اگر مردم می‌دانستند در قربانی چه آثار و برکاتی است، قطعاً قرض کرده و قربانی می‌کردند، اولین قطره‌ای که از خون قربانی بر زمین ریخته می‌شود، گناهان صاحب آن قربانی آمرزیده می‌شود.

 

کد خبر 1077737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha