اقدام جهادی لازمه رفع مشکلات کشور است

حجت الاسلام حسینی، بر ضرورت برطرف سازی مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه تأکید کرد و گفت: اقدام جهادی لازمه رفع مشکلات کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «سید علی حسینی»، امروز(30تیر)، در خطبه های نماز عید سعید قربان که در مصلی نمازجمعه بروجرد برگزار شد، با تبریک عید قربان و دهه امامت و ولایت، اظهارداشت: عید قربان عیذ اخلاص، بندگی و ایثار است.

 

امام جمعه بروجرد با اشاره به موج پنجم شیوع ویروس کرونا، افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی، حفظ فاصله گذاری اجتماعی و عدم حضور در تجمعات هچنان باید با جدیت دنبال شود.

 

وی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور، عنوان داشت: در  روزهای پایانی دولت رفع این مشکلات با اقدام جهادی و تلاش بیشتر محقق خواهد شد.

 

حجت الاسلام حسینی به وجود مشکلات بی آبی در خوزستان اشاره کرد و گفت: دشمنان با سوء استفاده از این مشکلات به دنبال ضربه زدن به نظام و ایجاد اغتشاش هستند.

 

وی عنوان داشت: مسئولان باید هرچه زودتر به مشکلات مردم خوزستان رسیدگی کنند و با تلاش جهادی برای رفع مشکلات اقدام شود.

 

امام جمعه بروجرد در ادامه بر ضرورت صرفه جویی در مصرف برق و آب تأکید کرد و گفت: اسراف در مصرف آب و برق مشکل شرعی و اخلاقی دارد.

 

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: مصرف بی رویه آب و برق سبب می شود که دیگر هموطنان از نعمت آب و برق محروم شوند و در این راستا باید با استفاده از همه ظرفیت های فرهنگی، تبلیغی و رسانه ای برنامه ریزی شود.

 

کد خبر 1077742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha