طرح شمیم خدمت با هدف تحقق شعار سال در جوار بقاع متبرکه اجرا می شود

حجت الاسلام طباطبایی، طرح شمیم خدمت با شعار «هر خانه یک کارخانه» و با هدف تحقق شعار سال در جوار بقاع متبرکه اجرا می شود.

حجت الاسلام «سیدمحمد طباطبایی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهارداشت: طرح شمیم خدمت به همت مراکز افق بقاع متبرکه با هدف رونق تولید و اشتغال در جوار بقاع متبرکه و با استفاده از ظرفیت و جایگاه این اماکن مقدس، اجرا می شود.

 

مدیرکل اوقاف لرستان افزود: طرح شمیم خدمت با شعار «هر خانه یک کارخانه» به دنبال فراهم کردن زمینه برای کارآفرینی و اشتغال افراد کم‌برخوردار است.

 

وی ادامه داد: برای تحقق شعار سال و زمینه سازی برای ایجاد جامعه مهدوی، طرح شمیم خدمت به عنوان یکی از کار ویژه‌های مهم در دستور کار اوقاف قرار دارد.

 

حجت الاسلام طباطبایی با بیان اینکه آموزش و توانمند سازی، کمک به ایجاد اشتغال و بازاریابی و فروش محصولات تولیدی محورهای مهم اجرای طرح شمیم خدمت هستند، گفت: در این طرح از ظرفیت های بقاع متبرکه در راستای کارآفرینی و اشتغال بهره برده خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح از ظرفیت کارشناسان و نخبگان استفاده می شود، خاطرنشان کرد: از زمین های موقوفه جهت امور زراعی، کشت، دامداری و دام پروری، استفاده از اماکن موقوفه متروکه جهت تبدیل به کارگاه و مراکز تولید استفاده خواهد شد.

 

مدیرکل اوقاف لرستان بیان داشت: محصولات تولید شده در بازارچه های دایر شده در جوار بقاع متبرکه و یا جشنواره های استانی و کشوری به فروش خواهد رسید.

 

کد خبر 1077981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha