تشویق جوانان به ازدواج با دوری از تجملات

درویشی گفت: برای تشویق جوانان به ازدواج باید آنها را به سمت دوری از تجملات هدایت کرد و زوج های جوان باید درک متقابل را یکی از پایه های اصلی زندگی خود قرار بدهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حسین درویشی»، امروز (چهارشنبه 20 مرداد) در مراسم «از ولایت تا ظهور» و تجلیل از مزدوجین جمعیت هلال احمر فارس در هفته ازدواج گفت: برای تشویق جوانان به ازدواج باید آنها را به سمت دوری از تجملات هدایت کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس ادامه داد: افتخار می کنیم که امدادگران و جوانانی در هلال احمر تربیت می شوند که پایبند به اصول و ارزش های ایرانی و اسلامی هستند و با روحیه گذشت و ایثارگری به مادران، پدران و معلمانی تبدیل خواهند شد که نسل های آینده را به سوی کمال و خوشبختی هدایت می کنند.

وی اضافه کرد: ازدواج فصل دیگر زندگی است و زوج های جوان باید درک متقابل را یکی از پایه های اصلی زندگی خود قرار بدهند.

حجت الاسلام «علیرضا بهادری»، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر فارس نیز در این مراسم عنوان کرد: ارج نهادن و عمل به توصیه های اخلاقی و اجتماعی بزرگان دین به ویژه عمل به امر ازدواج در جامعه اسلامی دارای جایگاهی متعالی است و زوج ها با رعایت احکام و شریعت می توانند به نقطه مطلوب در زندگی مشترک برسند.

«غلامحسین تجلی»، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان فارس نیز گفت: عمل به امر پسندیده ازدواج و تشکیل خانواده در سن جوانی، نیک بختی و سعادت را به همراه دارد و جمعیت هلال احمر فارس برای تشویق جوانان به این کار از زوج های جوان عضو این جمعیت تجلیل می کند.

خاطر نشان می شود، این مراسم در قالب جشنواره فرهنگی «از ولایت تا ظهور» به همت معاونت امور جوانان و دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت فارس برگزار شد و از 115 عضو جوان جمعیت هلال احمر فارس در هفته ازدواج تجلیل شد.

کد خبر 1083985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha