توزیع ۳۵۲۰ بسته معیشتی به مناسبت ماه محرم در گالیکش

کریمیان گفت: سه هزار و ۵۲۰ بسته معیشتی به مناسبت ماه محرم در شهرستان گالیکش بین نیازمندان و مددجویان کمیته امداد توزیع می شود.

«علیرضا کریمیان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان ضمن تسلیت ایام ماه محرم  گفت: با توجه به شرایط کرونایی و عدم سفره اندازی در مراسم های سوگواری بسیاری از محبان اهل البیت (علیهم السلام) نذورات خود را برای دستگیری از نیازمندان اختصاص دادند.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی گالیکش ادامه داد:‌ در ماه محرم آشپزخانه مرکز نیکوکاری میرزا پانگ در شهرستان گالیکش به بهره برداری رسید.

 

کریمیان بیان کرد: این آشپزخانه در قالب طرح اطعام و احسان حسینی در شب های محرم نسبت به طبخ غذای گرم و توزیع بین نیازمندان اقدام می کند.

 

وی ابراز داشت: در طبخ و توزیع این غذاهای گرم مراکز نیکوکاری  صاحب الزمان (عج) گالیکش، امام حسن مجتبی (علیه السلام)، مهرآفرین، میرزا پانگ و مرکز نیکوکاری کمیته امداد همکاری می کنند.

 

این مقام مسئول افزود: در این ایام بنا داریم سه هزار و 520 سبد معیشتی و یک هزار و 366 سبد لوازم بهداشتی به ارزش 23 میلیارد و 400 میلیون ریال بین نیازمندان و مددجویان کمیته امداد شهرستان گالیکش توزیع می شود.

 

کد خبر 1084458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha