مروری بر اخبار مساجد زنجان

مراسم عزاداری، برپایی ایستگاه های صلواتی، توزیع گوشت قربانی و بسته های معیشتی عناوین اخبار مساجد زنجان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، در تاسوعا و عاشورای حسینی مراسم عزاداری و سینه زنی در مساجد با رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت عزاداران برپا شد و بچه های مسجدی تلاش کردند تا با توزیع بسته های معیشتی و گوشت قربانی به نوع دیگری این عزاداری ها را انجام دهند.

به همین منظور در کنار عزاداری بچه های مسجد النبی(ص) زنجان ایستگاه صلواتی با رعایت پروتکل های بهداشتی در تاسوعای حسینی دایر شد.

 

در مسجد امام رضا(ع) اسلام آباد زنجان نیز علاوه بر برگزاری مراسم عزاداری و سینه زنی در فضای باز مسجد در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، مراسم شام غریبان آن حضرت با حضور مادحین اهل بیت(ع) برگزار شد.

 

همچنین در مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان نیز علاوه بر برپایی مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی نماز ظهر عاشورا با رعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام اسلامی در محوطه بیرونی مسجد اقامه شد.

 

همچنین مراسم شام غریبان سالار شهیدان با حضور خواهران و برادران  در محوطه بیرونی مسجدامام حسین ع کوی فرهنگ با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

در مسجد ابوذر زنجان نیز با کمک خیرین و مشارکت اصحاب مسجد بسته های گوشت قربانی تهیه و در بین اقشار کم درآمد مسجد توزیع شد.

 

توزیع گوشت گرم به مناسبت عاشورای حسینی بین خانواده های کم درآمد در روز عاشورای حسینی انجام شد؛ به همین مناسبت 800 پرس غذای گرم به مناسبت شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش پخت و در بین عموم مردم توزیع شد.

کد خبر 1086625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha