هیئت های مذهبی در عزاداری ها پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند

به گفته آیت الله خاتمی، هیئت های مذهبی در عزاداری ها دهه اول محرم پروتکل های بهداشتی را به خوبی رعایت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان شامگاه دوشنبه در جلسه تقدیر از هیئت‌های مذهبی در محل استانداری زنجان اظهار کرد: مصلحت خداوند بر این بود که واقعه کربلا برای همیشه ماندگار شود.

 

آیت الله علی خاتمی با اشاره به اینکه خداوند محبت امام حسین(ع) را در دل ما قرار داده است، گفت: در این میان پدر و مادرها و مادحین با شور بیشتر ما را در این راه و مکتب آشنا کردند.

 

وی ضمن تقدیر از هیئت های مذهبی در رعایت پروتکل های فردی و اجتماعی در عزاداری ها خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نیز در سخنرانی ها خود بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در عزاداری ها تاکید داشتند.

 

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه استان زنجان به دلیل عزاداری ها و ارادات به سالار شهیدان به پایتخت شور و شعور حسینی مشهور است، گفت: در استان زنجان به عنوان الگوی دیگر استان ها در عزاداری ها حرکت های خوبی انجام شد.

 

به گفته آیت الله خاتمی، نیروی انتظامی در دهه اول محرم بسترهای لازم برای عزاداری را برای مردم استان فراهم کرد که جای تقدیر دارد.

 

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه عزاداری‌ها باید توام با معرفت باشد، ادامه داد:  در دهه اول محرم هم در عزاداری‌ها بهداشت فردی و اجتماعی رعایت شود.

 

کد خبر 1087599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha