دستگاه های عالی انتخاب «اصنافی» به عنوان شهردار شیراز را نخواهند پذیرفت

اسدی گفت: اگر فرایند پیش رو به انتخاب «سید احسان اصنافی» به عنوان شهردار شیراز منجر شود، دستگاه‌ های عالی این انتخاب را نخواهند پذیرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدحسن اسدی»، امروز (چهارشنبه 3 شهریور) در دوازدهمین جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر شیراز ضمن اعتراض به احتمال انتخاب یکی از نامزدهای ریاست شهرداری گفت: اگر فرایند پیش رو به انتخاب «سید احسان اصنافی» به عنوان شهردار شیراز منجر شود، دستگاه‌ های عالی این انتخاب را نخواهند پذیرفت.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: «سید احسان اصنافی» در شرایط احراز دارای مشکل است و اگر صلاحیت وی احراز نشود پس از یک سال مانند شهردار اهواز عزل خواهد شد.

وی اضافه کرد: یکی از انتظارات مردم شیراز برای انتخاب شهردار انتخاب فردی است که دارای صلاحیت لازم باشد و شهردار باید در جلسات علنی شورای اسلامی شهر تعیین شود نه اینکه در جلسات غیر رسمی مورد انتخاب قرار بگیرد.

خاطر نشان می شود، این واکنش «محمدحسن اسدی» در پی دست به دست شدن پیامی در فضای مجازی انجام شد که گفته می شد برخی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز با حضور در یک حسینیه به انتخاب شهردار اقدام کرده ‌اند.

از دیگر مواردی که در دوزادهمین جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر شیراز به وقوع پیوست می توان به انصراف «محمد بذرافشان»، مدیرکل کمیته امداد فارس از نامزد بودن برای ریاست شهرداری شیراز اشاره کرد.

کد خبر 1088178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha