حمایت از مدیران ریسک پذیر و شجاع/ الزام بانک ها به اجرای مصوبات دولت

آسیابی گفت: از مدیران ریسک پذیر و شجاع و سالم حمایت می کنیم و در کنار آن با مدیران فاسد که چوب لای چرخ اقتصاد کشور می گذارند برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حیدر آسیابی» ظهر امروز (شنبه 6 شهریور) در دیدار با مجمع نمایندگان استان گلستان اظهار کرد: آیت الله رئیسی در قوه قضائیه برای تحقق برنامه ها پرتلاش بود و می بینیم در مقام رئیس جمهور نیز در اوج گرما به خوزستان می رود و این نشانه مردمی بودن و عمل گرایی ایشان دارد.

 

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: به عنوان یکی از مسئولان قوه قضائیه نماینده حاکمیت به شمار می رویم و وظیفه خدمت مردم را برعهده داریم و در کنار قوه مقننه و مجریه باید به فکر حل مشکلات مردم باشیم.

 

آسیابی متذکر شد: هم افزایی ما برای تسهیل امور مردم موثر خواهد بود و از این ارتباطات استقبال می کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: قوه قضائیه تضمین کننده حقوق ملت است و اگر حقوق عامه در دستگاه های اجرایی مورد اهتمام قرار نگیرد موظف به احقاق حق آن را داریم.

 

این مقام مسئول متذکر شد: اجرایی حقوق عامل برعهده دولت است و هر جایی که احساس کنیم دستگاه اجرایی نسبت به حقوق عامه کوتاهی می کند باید ورود پیدا کنیم.

 

حیدری بیان کرد: استان گلستان عقب ماندگی دارد و در حوزه کشاورزی، پتروشیمی و سواحل مشکلاتی وجود دارد و جز در بخش کشاورزی صنایع قوی در استان نداریم.

 

وی افزود: استان گلستان سرمایه گریز است و این یک واقعیت است و ۱۵ سال است فردی به دنبال ایجاد تله کابین است ولی هنوز به نتیجه نرسیده است.

 

رئیس کل دادگستری گلستان متذکر شد: استان گلستان یک استان مولد در تولیدت لبنی و مرغ است و باید از صنایع مولد حمایت کنیم.

 

آسیابی بیان کرد: الزام بانک ها به اجرای مصوبات یکی از برنامه های ما در استان به شمار می رود و باید سرمایه گذاری که از ماجری قانونی اقدام می کنند حمایت شوند و سرمایه گذاری موفق مستلزم مدیر موفق است

 

وی به تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و آن را وظیفه قانونی دانست و افزود: از مدیران ریسک پذیر و شجاع و سالم حمایت می کنیم و در کنار آن با مدیران فاسد که چوب لای چرخ اقتصاد کشور می گذارند برخورد می کنیم.

 

کد خبر 1089007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha