نیروی انتظامی در برخورد با آسیب ها اجتماعی باید ایستگاه آخر باشد

منتظری گفت: در برخورد با آسیب ها و مشکلات اجتماعی نیروی انتظامی باید ایستگاه آخر باشد ولی به دلیل عدم انجام وظیفه این دستگاه ها، شاهد آن هستیم که نیروی انتظامی ایستگاه نخست در برخورد با آسیب های اجتماعی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «غلامرضا منتظری» عصر امروز (شنبه 6 شهریور) در جلسه تعاملی نیروی انتظامی با مجمع نمایندگان استان گلستان اظهار کرد: باید ریشه آسیب های اجتماعی در استان گلستان مورد توجه قرار گیرد.

 

دبیر مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی گلستان  ادامه داد: یکی از مسائل معنادار در رویش و زایش آسیب های اجتماعی بیکاری محسوب می شود.

 

منتظری تاکید کرد: مجمع نمایندگان در تلاش است که به حل مشکلات نیروی انتظامی در استان برای مقابله و کاهش جرائم کمک کند.

 

وی افزود: میزان مشارکت دستگاه های اجرایی با نیروی انتظامی مورد ارزیابی قرار می گیرد تا کارایی پلیس افزایش یابد.

 

این مقام مسئول ابراز داشت: دستگاه های فرهنگی تیمی هستند که پیش از نیروی انتظامی باید به وظایف خود عمل کنند تا جرائم کاهش یابد.

 

منتظری تاکید کرد: در برخورد با آسیب ها و مشکلات اجتماعی نیروی انتظامی باید ایستگاه آخر باشد ولی به دلیل عدم انجام وظیفه این دستگاه ها، شاهد آن هستیم که نیروی انتظامی ایستگاه نخست در برخورد با آسیب های اجتماعی تبدیل شده است.

 

در این جلسه نیروی انتظامی خواستار  تامین نیازهای سازمانی، افزایش حقوق کارکنان انتظامی، توجه به ترابری نیروی انتظامی، نوسازی اماکن انتظامی، اصلاح قوانین برای برخورد با شرط بندی های آنلاین و برخورد با کلاهبرداران فضای مجازی، وضع قوانین دقیق در خصوص شرکت های خدمات رسان فضای مجازی شد.

 

همچنین بهبود فضای معیشتی و فرهنگی، رفع معضل بیکاری، ارائه راهکارهایی برای آموزش و ارتقای فرهنگ عمومی از طریق رسانه ها و نقش سازمان ها فرهنگی و اجتماعی در پیشگیری از جرم و قانون های بازدارنده از جرم  و رفع بیکاری استان از دیگر خواسته های مطرح شده در این جلسه بود.

 

 

کد خبر 1089079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha