۲۵ باب مسجد و مکان مذهبی لرستان تعمییر می شود

رضایی پوربا بیان اینکه مسجد به عنوان الگوی فرهنگ اسلامی است، گفت: ۲۵ باب مسجد و مکان مذهبی لرستان تعمییر می شود.

« مسلم رضایی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: ساخت مسجد و مکان‌های فرهنگی از نشانه‌های ایمان است.

 

معاون بهره وری اوقاف و امور خیریه استان لرستان افزود: مسجد به عنوان الگوی فرهنگ اسلامی است چون در آنجاست که «خدا» و «فرهنگ ناب اسلامی» تبلیغ می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: خدا می فرماید«کسانی که مساجد را عمران و آباد می‌کنند به خدای متعال ایمان دارند» پس این تایید خداست.

 

رضایی پور در ادامه با اشاره به اهمیت مشارکت خیرین و افراد توانمند در بازسازی و تکمیل مساجد و مراکز فرهنگی نیمه کاره و نیازمند بازسازی، افزود: هم اکنون تعمیرات تعداد ۲۵ باب از مساجد و اماکن مذهبی در دست اقدام است.

 

وی تصریح کرد: تاکنون پروژه های تعمیر سیستم برق آستان مقدس امامزاده حسن حسنی (ع) شهرستان سلسله و عایق کاری سقف شبستان مسجد صاحب الزمان( عج )شهرستان چگنی به اتمام رسیده و پروژه های دیگر در دست اقدام می باشند.
 

رضایی پور خاطرنشان کرد: مردم، محور اصلی احداث، نگهداری و بهره برداری مساجد بوده و اجرای پروژه های تعمیر و مرمت مساجد و اماکن مذهبی هستند.

 

معاون بهره وری اوقاف و امور خیریه استان لرستان  اظهار کرد:  تعمییر بازسازی مساجد و اماکن مذهنبی با درخواست های اهالی منطقه و با اولویت مناطق محروم و کمتر برخوردار، در دستورکار معاونت بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه بوده که بعد از تامین اعتبار و طی مراحل اداری، انجام می پذیرد.

کد خبر 1091360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha