اعطاء تسهیلات به چهار پروژه جهش تولید در حوزه گردشگری استان زنجان

ارجمند از اعطاء تسهیلات به چهار پروژه جهش تولید در حوزه گردشگری شامل پروژه های الماس غرب، مجتمع گردشگری ملل، پاسارگارد و جزلاندشت خبر داد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان از اعطاء تسهیلات جهش تولید به چهار پروژه گردشگری استان شامل پروژه الماس غرب، مجتمع گردشگری ملل، مجتمع گردشگری پاسارگاد و مجتمع گردشگری جزلاندشت در شهرستان‌های زنجان، ابهر و طارم خبر داد.

 

امیر ارجمند خاطرنشان کرد: قطعاً صنعت گردشگری پس از دوران واکسیناسیون کرونا به‌سرعت خود را احیا می‌کند و به حیات اقتصادی خود برمی‌گردد و اعطای وام توسط بانک‌های عامل نقش مهمی در تجدید حیات گردشگری استان و پروژه‌های جهش تولید خواهد داشت.

 

وی افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران و فراهم کردن زمینه فعالیت بدون دغدغه آن‌ها، یک اولویت مهم معاونت گردشگری و سرمایه گذاری استان است و باید اطمینان خاطر در این افراد برای سرمایه‌گذاری در زنجان ایجاد شود.

 

ارجمند ضمن تأکید  بر جایگاه طرح‌های گردشگری و تفریحی در شادابی و جذب گردشگران، اظهار کرد: اجرای پروژه‌های گردشگری با رعایت مسائل محیط زیستی زمینه‌های رونق اقتصادی و اشتغال را در استان فراهم می‌آورد. ایجاد مناطق نمونه گردشگری ازجمله محورهای توسعه استان است و ازجمله محورهای توسعه استان توجه به ظرفیت گردشگری سلامت و ایجاد مناطق نمونه گردشگری است.

 

این مسئول تصریح کرد: اگر به دنبال جذب گردشگر و افزایش سرانه درآمدی زنجان از این بخش هستیم باید زیرساخت‌های مرتبط با آن را اجرا و مسیر ورود سرمایه‌گذاران را به استان هموار کنیم. حمایت از سرمایه‌گذاران و فراهم کردن زمینه فعالیت بدون دغدغه آن‌ها، یک اولویت مهم مدیران استان است و باید اطمینان خاطر در این افراد برای سرمایه‌گذاری در زنجان ایجاد شود.

 

کد خبر 1092029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha