مردم خواهان اقدام عملی با ناقضان ضوابط بهداشتی هستند

خوش خبر گفت: مردم خواهان اقدام عملی با خاطیان و ناقضان ضوابط بهداشتی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «ناصر خوش خبر» امروز (۲۰ شهریور) در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد: با عنایت به اشراف مردم به اهمیت رعایت ضوابط بهداشتی و تأثیر آن بر میزان شیوع بیماری، تخطی از پروتکل ها قابل قبول نیست.


وی با اشاره به این که درخصوص رعایت مسایل بهداشتی در نانوایی ها، جایگاه های سوخت، تاکسی ها و اتوبوس ها نگرانی هایی هست، تصریح کرد: این موضوع در دستور کار کمیته امنیتی و انتظامی قرار گرفته و نظارت ها به شکل جدی در حال انجام است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی به موضوع دورکاری کارکنان دستگاه های اجرایی اشاره کرد و گفت: بر اساس مصوبات ستاد کرونا، مدیران و معاونین دستگاه های اجرایی مجاز به استفاده از قانون دورکاری نیستند.

 

خوش خبر با اشاره به این که در برخی حوزه ها این اتفاق افتاده و مدیران و معاونین از دورکاری استفاده کرده اند، تأکید کرد: این موضوع قابل قبول نیست و تذکرهای لازم در این زمینه به افراد خاطی داده شده است.

 

وی با بیان اینکه به روزهای بازگشایی مدارس و دانشگاه ها نزدیک می شویم، گفت: موضوع بازدید میدانی از محیط های آموزشی و نظارت بر شرایط موجود و استانداردسازی در راستای رعایت ضوابط بهداشتی در زمان حضور دانش آموزان و دانشجویان از مواردی است که به طور ویژه در دستور کار کمیته امنیتی انتظامی قرار گرفته است.

 

معاون استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: به استناد گزارش های مردمی در برخی مناطق در مراسم عزاداری دهه اول محرم، بی توجهی هایی رقم خورده و ضوابط بهداشتی رعایت نشده و نگرانی های مردم را به همراه داشته است.

 

خوش خبر افزود: بنا به مصوبه کمیته امنیتی و انتظامی مقرر شد تبلیغات اسلامی به عنوان متولی کار این موضوع را پیگیری کند و چنانچه به هر شکل انحرافی از ضوابط رخ داده باشد، موارد به مراجع اعلام شوند.

 

وی از نامه های متعدد اشخاص حقوقی برای تقاضای واکسیناسیون کارکنان مجموعه های مختلف گفت و اظهار داشت: این درخواست ها به دانشگاه علوم پزشکی ارجاع می شود و مطالبه ما از مجموعه دانشگاه این است که نتایج به دستگاه ها اعلام شود.

کد خبر 1093435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha