اردوی جهادی خادمیاران رضوی بابل برای ساخت خانه محروم برپا شد

جعفرزاده گفت: ۸ نفر از خادمیاران کانون خدمت رضوی ایمن آباد و کروکلا، با شرکت در اردوی جهادی به یاری هموطن خود در روستای خلیل کلای بخش لاله آباد شهرستان بابل شتافته و در ساخت مسکن نیازمندان مشارکت کردند.

«محمود جعفرزاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تسلیت به مناسبت ایام حزن و اندوه شهادت دردانه امام حسین(ع) حضرت رقیه(س) اظهار کرد: خادمیاران رضوی شهرستان بابل در این ایام نیز با تمام توان در بخش محرومیت‌زدایی به نیت امام رضا (ع) فعال هستند و از هیچ کوششی در راستای رفع نیاز محرومین دریغ نمی کنند.

 

مسئول دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی شهرستان بابل با بیان اینکه فعالیت در بخش احداث و بهسازی و نوسازی منازل ایتام و محرومین نیز مورد توجه خادمیاران رضوی شهرستان بابل است، افزود: خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) با همه توان و با همراهی خیرین برای ساخت و تعمیر خانه‌های نیازمندان پای‌کار هستند.

وی گفت: خادمیاران در این تشکیلات که کاملاً مردمی است داوطلبانه به نیت امام رضا(ع) با تخصص‌های مختلف فعالیت می کنند. که آن‌ها این بار آستین همت را برای تعمیر و تکمیل منزل یک خانواده نیازمند روستای خلیل کلای بخش لاله آباد شهرستان بابل بالا زده‌اند.

جعفرزاده ادامه داد: در همین راستا 8 نفر خادمیاران کانون خدمت رضوی ایمن آباد و کروکلا، با شرکت در اردوی جهادی به یاری هموطن خود در روستای خلیل کلای بخش لاله آباد شهرستان بابل شتافته و در ساخت مسکن نیازمندان مشارکت کردند.

 

وی بیان کرد: خادمیاران کانون خدمت رضوی روستایی تلیکران در راستای تسهیل در امر ازدواج آسان، هدیه‎ ای به مبلغ 2 میلیون تومان از طرف دلباختگان بارگاه ملکوتی امام مهربانی برای تهیه جهیزیه یک نوعروس و 2 میلیون تومان کمک هزینه لوازم پزشکی برای بیماران کرونایی را به نیابت از امام رئوف تقدیم یک خانواده کردند.

کد خبر 1093600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha