اجرای منویات رهبری در چله دوم انقلاب، بر عزت مسلمانان خواهد افزود

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه به صورت صریح و روشن وظایف و مسئولیت های انقلابی در بیانیه گام دوم انقلاب بیان شده است، گفت: اجرای منویات مقام معظم رهبری در چله دوم انقلاب حقایق جهانی را آشکار و بر عزت مسلمین خواهد افزود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان در دیدار اعضای کمیته اجرایی دوره آموزشی تربیت مدرس گام دوم انقلاب اسلامی ضمن ابراز خرسندی از توجه حوزه علمیه و آموزش و پرورش برای اقدام عملی و موثر در جهت آشنایی و شناخت آحاد و اقشار گوناگون به ویژه  روحانیون و فرهنگیان با ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب، آن را بسیار ضروری و با اهمیت دانست و بر استمرار و تداوم این روند آموزشی تاکید نمود.

 

آیت الله علی خاتمی بیانیه گام دوم انقلاب را در چله دوم انقلاب بسیار فخرآور و منحصر بفرد دانست و از رهبر معظم انقلاب به عنوان مرجع صادر کننده بیانیه با آینده نگری و شناخت جامع از روند جهانی انقلاب برای صدور این بیانیه تشکر نمود.

 

امام جمعه زنجان، درهمین راستا افزود: ازهمگان می خواهیم با جدیت و همت بلند هر اقدامی را که برای تبیین و روشنگری در این خصوص  لازم  است اجرا کنند.

 

وی متذکر شد: به صورت صریح و روشن وظایف و مسئولیت های انقلابی در بیانیه تصریح شده است و اجرای منویات مقام معظم رهبری در چله دوم انقلاب حقایق جهانی را آشکار و بر عزت مسلمین خواهد افزود.

 

در ادامه این دیدار حجت الاسلام جعفری؛ مدیریت حوزه علمیه زنجان، ابراز امیدواری نمود که با هم افزایی و برنامه ریزی لازم بتوانیم گام های عملی و نتایج  روشن را در این دوره بدست آوریم.

 

همچنین حجت الاسلام منصوری اصل،  به عنوان مدرس دوره، ضمن تقدیر و تشکر از اقدام آموزش و پرورش و حوزه علمیه و بسیج فرهنگیان استان و ابتکار عمل برای گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب در راستای کنگره ملی 3535 شهید استان ابراز امیدواری نمود و افزود:  با تشکیل دبیرخانه و مجموعه ای منسجم در استان اقدامات موثر و قابل توجهی در سطح کشور برای شناخت و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب به عمل آید.

کد خبر 1094427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha