مراسم دیداربا خانواده های معظم شهدا در خرم آباد برگزار شد

معاون تهذیب حوزه علمیه صادقیه لرستان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مراسم دیداربا خانواده های معظم شهدا در خرم آباد با حضور اساتید و مدیران مدرسه علمیه صادقیه برگزار شد.

«حجت الاسلام پیمان دالوندپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: امروز برنامه دیدار با خانواده شهید مبشر از طرف حوزه علمیه صادقیه برگزار شد با حضور مدیر مدرسه علمیه صادقیه، معاون آموزش، مسئول سازمان بسیج طلاب استان وبا حضور طلبه‌ها در پایه‌های اول و دوم برگزار شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه صادقیه اظهار داشت: در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان و شهید مبشر در خصوص اهمیت ترویج و نهادینه سازی فرهنگ و ایثار و شهادت سخنان ایراد شد.

وی بیان کرد: همچنین از مقام شامخ خانواده شهید تجلیل و قدر دانی شد.

حجت الاسلام دالوند پور خاطرنشان کرد: در این مراسم دختر شهید مبشر به بیان خصوصیات اخلاقی و رفتار شهید مبشر در خانواده اشاره کرد و حساسیت شهید مبشر را در استفاده از بیت‌المال و محبت و رفتار خوب ایشون رو در خانواده برای طلاب و افراد حاضر توضیح دادند.
 

وی با اشاره به روایاتی از ائمه معصوم به جایگاه والای شهدا، افزود: در این مراسم یک لوح یادبود از طرف مدرسه علمیه صادقیه به خانواده شهید مبشر اهدا شد.


حجت الاسلام دالوندپور ادامه داد: همچنین مراسم  غبارروبی قبر شهید مبشر قبل از مراسم دیدار با خانواده معظم شهید انجام شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه صادقیه لرستان افزود:  بعد از دیدار با خانواده شهید مبشر با حضور طلاب مدیر مدرسه، معاون آموزش، معاون تهذیب مدرسه علمیه صادقیه و مسئول سازمان بسیج طلاب استان بر سر مزار مادر شهیدان علی پناه حضور پیدا کردند.

حجت الاسلام پیمان دالوند پور در این مراسم با اشاره به خصوصیات اخلاقی و معنوی مادر شهیدان علی پناه ، افزود:مادران شهدا اسوه های ایثار و گذشت هستند.

در ادامه این مراسم طرح غبار روبی قبور مطهر شهدا، عطر افشانی و اهدای گل اجرایی شد.

کد خبر 1098374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha