آغاز موج بازگشت زوار/ آمادگی کامل پلیس برای بازگشت زوار اربعین حسینی به کشور

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: همه یگان های نیروی انتظامی برای تسهیل در ورود زوار عزیز اربعین حسینی در کل کشور در آمادگی کامل به سر می برند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سردار« حسین اشتری» در بازدید از پایانه مرزی مهران در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: کلیه واحدها و یگان های نیروی انتظامی برای بازگشت زوار آماده هستند و امید است که زوار اربعین حسینی به سلامت وارد کشور شده و به مقاصد خود بازگردند.

 

وی با بیان اینکه امید است زوار در برگشت از مراسم پیاده روی اربعین حسینی در سلامت کامل باشند و سفر خوبی را داشته باشند، افزود: از همه عزیزان و عوامل در مرز مهران و فرماندهان انتظامی و سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در راستای تسهیل در امروز ورود زائران و برنامه ریزی برای بازگشت زوار قدردانی می شود.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام بیان کرد: در بحث پشتیبانی و ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی در پایانه مرزی مهران تلاش های بسیار خوبی صورت گرفته است که قابل تقدیر است.

 

وی با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی در پایانه مرزی مهران و چذابه آمادگی پذیرای زائران عزیز را به طور کامل دارند، افزود: تا زمان عادی شدن تردد در پایانه مرزی تمامی مسئولان و کارکنان انتظامی مستقر در شهر مهران پای کار خواهند بود تا خدمات مورد نیاز را به زائران ارائه دهند و در صورت افزایش حجم تردد زائران به کشور اقدام به بازگشایی گیت های فوق العاده و ویژه خواهیم کرد تا از اتلاف وقت هموطنان جلوگیری شود.


فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: بر اساس مصوبات ستاد اربعین کشور، سازمان حمل ونقل و سایر سازمانها با تمام توان برای تسریع در بازگشت زائران به شهرهای مبداء به صورت شبانه روز تلاش می کنند.

 

وی تصریح کرد: همکاران ما تمام تمهیدات لازم را از نقطه صفر مرزی و در تمامی مسیرهای مواصلاتی اندیشیده اندتا زائران پس از ورود به خاک کشور در کوتاه ترین زمان ممکن به شهرهای خود انتقال شوند.

 

سردار اشتری یادآور شد: زائران  در حین ورود به کشوراز عجله و شتاب خودداری کنند و هموطنان عزیز که با خودروی شخصی به مرزها مراجعه کرده اندبا استراحت کامل دئر مکانهای تعیین شده به مسیر خود ادامه دهند تا در صحت وسلامت و بدون حادثه به محل زندگی خود باز گردند.

 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در این بازدید با ارائه گزارشی از اقدامات سپاه استان در ایام اربعین، گفت: سپاه امیرالمؤمنین(ع) تمامی ظرفیت ها و امکانات خود را برای بازگشت زائران به خصوص در حوزه های اسکان، تغذیه و حمل و نقل بکار گرفته است.

 

سردار« جمال شاکرمی» یادآور شد: بیمارستان صحرایی سپاه با تمام تجهیزات و خدمات پزشکی شامل اتاق جراحی، رادیولوژی، داروخانه سیار، بستری زنان و مردان و اورژانس در پایانه مرزی برای خدمات رسانی به زائران حسینی راه اندازی شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: سپاه در بحث بازگشت زائران اربعین به کشور از آمادگی کامل برخوردار است.

 

گفتنی است، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی بعد از این بازدید در جلسه ای با حضور فرماندهان‌ نظامی و انتظامی استان حضور خواهد یافت و  در این جلسه آخرین روندهای ورود و خروج زائران مورد بررسی قرار گرفت.

 

وی  در جریان بازدید از پایانه مرزی مهران از مواکب خدمات رسانی به زوار مستقر در پایانه مرزی مهران بازدید و با زائران حسینی در مرز مهران دیدار و گفت و گو کرد.

 

 

کد خبر 1099869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha