بیش از   ۲۰۰ برنامه در هفته ناجا در ایلام برگزار می شود

یاسمی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ برنامه در هفته ناجا در ایلام برگزار می شود، گفت: نیروی انتظامی همچنان با اقتدار در جهت تامین امنیت و آرامش شهروندان تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، با اشاره به برنامه های گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در استان ایلام، اظهار کرد: رسانه ها همیشه با ارائه اخبار و اطلاعات در جهت تامین امنیت و آرامش در جامعه، تلاش کرده و نقش مهمی در این عرصه ایفا کرده اند.

 

« فرزاد یاسمی»  از اصحاب رسانه خواست که در هفته آتی که به نام نیروی انتظامی نامگذاری شده است، با تعامل و همکاری با همکاران انتظامی، اخبار و برنامه های این نیرو را در جهت داشتن جامعه ای امن و سرشار از آرامش به اطلاع افکار عمومی برسانند.

 

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی همچنان با اقتدار در جهت تامین امنیت و آرامش شهروندان تمام تلاش خود را به کار خواهد بست، یادآور شد: بیش از ۲۰۰  عنوان برنامه در زمینه های مختلف  به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا در نقاط مختلف استان ایلام از ۱۷ تا ۲۳ مهر  برگزار می شود.

 

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: اجرای مراسم صبحگاه مشترک، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، دیدار با خانواده  معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران،حضور فرماندهان و کارشناسان در مدارس، مساجد و صدا و سیما، برگزاری نشست های علمی و  مسابقات ورزشی از جمله برنامه های گرامیداشت هفته ناجا در استان است.

 

یاسمی گفت: برگزاری رزمایش موتور سیکلت سوارن قانونمند، طرح مردم یاری و خدمات درمانی و بهداشتی در مناطق محروم و مرزی، برگزاری محفل انس با قرآن کریم، مراسم تجلیل از کارکنان و خانواده های آنان و برگزاری جشنواره عفاف و حجاب از دیگر برنامه های هفته ناجا  در استان است.

کد خبر 1102129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha