نیروی انتظامی و دستگاه قضائی در تولید امنیت مکمل یکدیگر هستند

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه تمام تلاش پلیس در راستای تولید امنیت توام با عدالت است، گفت: نیروی انتظامی و دستگاه قضائی مکمل یکدیگر هستند.

به گزارش خبرگزارش شبستان از ایلام، سردار «دلاور القاصی مهر»در نشست با دستگاه قضائی به مناسبت هفته ناجا اظهار کرد: نيروي انتظامي ضابط دستگاه قضائي است و ارتباط مستقيم و مستمر بين این 2 دستگاه مي تواند نتيجه بهتري در برقراري امنيت و برخورد با مجرمان و اجراي عدالت و احقاق حقوق مردم حاصل كند.

 

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی و دستگاه قضائی در تولید امنیت مکمل یکدیگر هستند، افزود: طبق آمار 90 درصد از مردم در جامعه احساس امنیت می کنند و این مهم در سایه تلاش های شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی و پشتیبانی های دستگاه قضائی اتفاق افتاده است.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به شعار هفته ناجا «پلیس هوشمند ،امنیت پایدار» تصریح کرد: هفته ناجا فقط برای کارکنان نیروی انتظامی نیست بلکه مختص به اقشار مختلف جامعه است چراکه نیروی انتظامی نیروی مردمی است.

 

وی افزود: در انتخابات امسال دشمنان داخلی و خاری کمر همت بسته بودند تا ضربه ای به انقلاب بزنند اما همه دیدند با حضور نیروی انتظامی و پشتیبانی دستگاه قضائی و مشارکت خوب مردمی توطئه دشمنان نقش بر آب شد.

 

سردار القاصی مهر گفت: از دیگر ماموریت های خطیر نیروی انتظامی در استان ایلام اربعین حسینی بود که با وجود تفاوت های و مشکلات محدودیتی نسبت به سال های قبل، بالغ بر 100 هزار زائر از مرز زمینی مهران تردد داشته اند و خدا را شاکریم این ماموریت به خوبی مدیریت و به پایان رسید.

 

کد خبر 1102444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha