فعالان کانون فرهنگی هنری بیت النور عازم اردوی زیارتی حرم مطهر رضوی و مسجد جمکران شدند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بیت النور از اعزام فعالان این کانون به اردوی زیارتی حرم مطهر رضوی در مشهد مقدس و مسجد جمکران در شهر مقدس قم برای عرض ارادت به ائمه اطهار (ع) همزمان با روزهای آخر صفر خبر داد.

«داور محمودی انزابی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری بیت النور به اردوی زیارتی حرم مطهر رضوی در مشهد مقدس و مسجد جمکران در شهر مقدس قم برای عرض ارادت به ائمه اطهار (ع) همزمان با روزهای آخر صفر عازم شدند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بیت النور تصریح کرد: حضور فعال در آئین های عزاداری یوم شهادت ثامن الحجج امام رضا (ع) در مشهد مقدس از جمله برنامه های این کاروان بود که با شور و حال خاصی برگزار شد.

 

وی اظهار داشت: همزمان با اولین روز ربیع الاول نیز این کاروان با حضور در مسجد جمکران برای ظهور امام زمان (عج) دعای فرج را زمزمه و برای نزدیک شدن لحظه های ظهور دعا کردند.

 

 

محمودی انزابی افزود: فعالان این کانون روستایی با حضور در حرم مطهر رضوی به روح پرفتوح آن حضرت ادای احترام کردند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بیت النور ادامه داد: شرکت در عزاداری های روزهای آخر ماه صفر در شهر مشهد مقدس و مشارکت در این برنامه های مذهبی از جمله برنامه های این کاروان زیارتی بود.

 

محمودی انزابی تاکید کرد: چنین برنامه های فرهنگی و زیارتی برای نوجوانان و جوانان شور و حال خاصی را برای انس و الفت با ائمه معصومین (ع) ایجاد می کند.

 

کد خبر 1103093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha