۳۰۰ بسته بهداشتی میان سالمندان و بیماران صعب العلاج زنجانی توزیع شد

موسوی گفت: به همت جمعیت هلال احمر استان زنجان، ۳۰۰ بسته بهداشتی میان سالمندان و بیماران صعب العلاج به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در حاشیه توزیع بسته های بهداشتی در خانه سالمندان زنجان(باغ مهربانی) در جمع خبرنگاران افزود: بسته های بهداشتی به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، میان مددجویان مستقر در مرکز حکیم  بهزیستی زنجان و خانه سالمندان در باغ مهربانی و  بیماران سرطانی و خاص شامل دیالیزی، تالاسمی، هموفیلی، MS و متابولیک در سطح استان توزیع شد.

 

سید قاسم موسوی تاکید کرد: با هماهنگی انجام شده میان جمعیت هلال احمر استان زنجان و سازمان بهزیستی این استان و انجمن های حمایت از بیماران خاص این بسته های بهداشتی توسط داوطلبان هلال احمر در اختیار این قشر قرار می گیرد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:  این بسته های بهداشتی حاوی ماسک و محلول یک لیتری ضد عفونی کننده دست می باشد.

 

موسوی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر از بدو شیوع بیماری کرونا در سطح استان زنجان با انجام غربالگری و تب سنجی در مبادی ورودی و خروجی شهرها، تجهیز نقاهتگاه ها، اجرای طرح آمران سلامت، اجرای ناظران سلامت در قالب طرح شهید قاسم سلیمانی و ضد عفونی معابر و میادین و مراکز عمومی اقدام نموده است.

 

وی اظهارداشت: هم اکنون نیز اجرای طرح ناظران سلامت در سطح استان زنجان جریان دارد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: سال گذشته موفق به توزیع سه هزار و 772 بسته بهداشتی میان بیماران خاص این استان شدیم.

کد خبر 1104046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha