تلاش برای مهدویت، حرکت در مسیر عدالت و عقلانیت است

حجت الاسلام جباری گفت: در سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) قرار داریم و باید در راستای نهادینه کردن فرهنگ مهدویت در جامعه تلاش شود که تلاش برای مهدویت، حرکت در مسیر عدالت و عقلانیت است.

حجت الاسلام «سیدعربعلی جباری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: ۹ ربیع و آغاز امامت حضرت حجت(عج) و باید با آسیب شناسی درست و فراهم کردن شرایط ظهور امام عصر(عج) در این راستا تلاش شود.

 

امام جمعه بهشهر افزود: جامعه نیازمند فرهنگ مهدویت است و باید برای ترویج فرهنگ مهدویت تاکید کرد و گفتمان منجی فعالیت بیشتر و گسترده‌تری انجام شود.

 

وی خاطر نشان کرد: از امام صادق(ع) روایت شده که فرمودند: « تنها او "مهدی عج" است که پس از دوران های طولانی بلاخیز و تنگناهای طاقت فرسا، غم ها و گرفتاری ها را از دل شیعیانش برطرف می سازد.» و لذا باید شرایط ظهور این امام بزرگوارمان با نهایدنه کردن فرهنگ مهدویت فراهم شود.

 

حجت الاسلام جباری گفت: در سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) قرار داریم و باید در راستای نهادینه کردن فرهنگ مهدویت در جامعه تلاش شود که تلاش برای مهدویت، تلاش برای عدالت و عقلانیت است.

 

امام جمعه بهشهر افزود: فهم و شناخت امام عصر)عج(و شناساندن ایشان به جامعه برای ما تکلیف شرعی است؛ زیرا همچنان که در روایات داریم؛ هر کس بمیرد و امام زمانش را نشناخته باشد، به مرگ جاهلی مرده است.

 

وی با تبریک آغاز امامت و ولایت قطب عالم امکان، فخر زمان آقا امام حجت ابن الحسن العسکری(ع) بر ساحت ان امام همام و شیعیان و رهروان حضرتش یادآور شد: تا زمانی که معرفت، تسلیم و رضایت مقابل خداوند نداشته باشیم ظهور رخ نمی‌دهد و لذا باید همه با هم با وحدت و اتحاد در همه ابعد زندگی منتظر ظهور باشیم.

کد خبر 1105316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha