شرایط ازدواج آسان در جامعه فراهم شود / اشتغال جوانان اولویت دولت باشد

افندی مرادی گفت: ایجاد ثبات اقتصادی در جامعه شرایط ازدواج آسان برای زوجین را فراهم می کند و باید دولت در این زمینه همت بیشتری داشته باشد تا سنت حسنه پیامبر گسترش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، افندی «سید یاور مرادی» شامگاه (25 مهرماه) در آئین گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت محمد (ص) و خدیجه (س) گفت: اشتغال یکی از مهمترین دغدغه های امروز جوانان است که در مسئله ازدواج آنها فاصله ایجاد می کند و باید این موضوع اولویت اصلی دولت باشد.

 

امام جمعه عنبران تصریح کرد: ایجاد ثبات اقتصادی در جامعه شرایط ازدواج آسان برای زوجین را فراهم می کند و باید دولت در این زمینه همت بیشتری داشته باشد تا سنت حسنه پیامبر گسترش یابد.

 

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری از سال ها پیش به موضوع ترویج ازدواج آسان در بین جوانان و از بین بردن چشم و همچشمی ها تاکید داشتند.

 

افندی مرادی اضافه کرد: اگر تدابیری برای اشتغال جوانان در سیاست های اقتصادی دولت اندیشیده شود مطمئنا مسئله ازدواج و تشکیل خانواده در بین جوانان نیز حل خواهد شد.

 

امام جمعه عنبران یادآور شد: فشار اقتصادی امروز بسیاری از جوانان را از ازدواج فراری داده و خانواده ها نیز خود درگیر مشکلات اقتصادی هستند که امیدواریم با همت دولت جدید این مسئله حل و فصل شود.

 

افندی مرادی بیان کرد: والدین نباید در مسئله ازدواج فرزندانشان کوتاهی کنند و تشویق به ازدواج وظیفه والدین است.

 

در پایان این مراسم خطبه عقد 2 زوج جوان اهل تسنن شهر عنبران به همین مناسبت توسط امام جمعه جاری شد.

کد خبر 1105924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha